Gå til innhold

noen som deler noextras erfaringer?

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med noextras, og om dere vet om "nettet" deres er over hele norge, eller f.eks. bare over Oslo og når du kommer lenger vekk må du betale ekstra fordi du er utenfor deres nett.

takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok misforstått endel om dette.

I norge er det kun 2 riksdekkende nett. Telenor og Netcom.

Alle andre operatører leier nett av disse.

Hvem som er best, er vel hipp som happ.

Noextras leier nett av Netcom og dekkes dermed over hele landet.

Men merk. Det er kun tilgjengelig i deler av verden. Ikke i alle land. Dette på grunn av den "prepaid" (kontankort) løsningen de bruker.

Talkmore derimot, som bruker en annen løsning. Er tilgjengelig i alle land som Netcom har roamingavtale med.

Svaret er altså at Noextras er like tilgjengelig som Netcom i Norge. Og du betaler ikke noe mer, for å ringe innen Norge, enten du er i Kristiansand, eller Vadsø.

Men alt dette står vel på nettsidene Deres, vil jeg anta.....

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

Har spart sykt mye penger siden jeg gikk over til noextras :D Eneste minuset er at det ikke var dekning på norges nest høyste fjelltopp (glitterind :p ). Utennom så er det rett og slett ikke noe tilbakestående i forhold til andre abonementer da de leier nett av Netcom ;)

Lenke til kommentar
jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med noextras, og om dere vet om "nettet" deres er over hele norge, eller f.eks. bare over Oslo og når du kommer lenger vekk må du betale ekstra fordi du er utenfor deres nett.

takk for svar ;)

6517631[/snapback]

Hvis det hadde vært sånn at de hadde hatt eget nett så ville jeg regnet med at det hadde vært rundt Agderområdet da NoExtras tilhører Agder Energi, men så er det nå bare 2 riksdekkende nett i Norge som tidligere påpekt.

Firmaet som står bak er i hvert fall seriøst nok :)

Lenke til kommentar

jeg har også bare positive erfaringer med noextras.

det er billige og ganske raske på kundeservicen. men, synes de kunne hatt en tlf support også.

prisene var helt supre med en gang de kom på markdet, med nå er det flere selskaper som har ca like priser som noextras.

men noextras er ett veldig bra abo, som har spart meg for en del kroner ;)

Lenke til kommentar

broren min har dett eog han (og jeg) er skikkelig misfornøyde med dette. her er noen punkter:

1) det skjer som regel en eller annen feil under opplading av kontantkortet. feil 500 (internal server error er gjennomgående)

2) det er svært ofte problemer med å lade opp selve kontantkortet deres.

3) når jeg prøver å ringe han får jeg veldig ofte feilmelding om at nummeret ikke kan nås.

4) broren min klager om at det er dårlig dekning (for alt jeg vet kan netcom ha dårligere dekkning enn telenor der han ferdes)

5) når uhellet er ute og en trenger å komme i kontakt med kundeservice. det er ikke alltid en har en pc i nærheten for å sende mail...

Lenke til kommentar

Dama har noextras, og jeg opplever også ofte at jeg får beskjed om at "mobilen er slått av eller befinner seg i et område uten dekning". Ringer jeg en gang til kommer jeg igjennom. Virker som om trafikken blir kraftig nedprioritert av Netcom, eller at noextras har billig utstyr med dårlig kapasitet.

Får meg også til å tenke at dersom f.eks en arbeidsgiver ringer med et jobbtilbud, og får den beskjeden, gidder han kanskje ikke prøve en gang til og gir jobben til nestemann på lista.

Jeg er dermed litt skeptisk..

Lenke til kommentar
de annbefales og dem er bra . de har faktisk bra priser nesten på nivå som jeg betaler i sverige for å ringe. 29 øre bare en sms med noextras forskjell og det synes jeg er kjempe bra

6527960[/snapback]

Mulig jeg "har litt vondt" for det.

Men hva mener du egentlig?

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar
de annbefales og dem er bra . de har faktisk bra priser nesten på nivå som jeg betaler i sverige for å ringe. 29 øre bare en sms med noextras forskjell og det synes jeg er kjempe bra

6527960[/snapback]

Mulig jeg "har litt vondt" for det.

Men hva mener du egentlig?

6529770[/snapback]

jeg mener at forskjellen mellom telia svensk pris og noextras er 0,40kr per min altså samme pris so en sms fra noextras

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...