Gå til innhold

Erfaringer med Centrino Duo T2500 og spill?

Gompen

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer med Centrino Duo T2500 til spill?

Jeg sitter å ser på en bærbar-pc med den prosessoren. så jeg lurte enkelt og greit på om den duger noe bra til spill.. Tenker da selvfølgelig på nye spill.. men siden det er en såpass bra pc burde vel det funke bra? eller?

Har prøvd å søke litt rundt, men finner ikke noen erfaringer med spill og denne prosessoren, bare masse snakk om core 2 duo osv.

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=65873#

Der er pcen jeg tenker på å kjøpe. og alt annet på den ser bra ut.. det er bare prosessoren jeg er usikker på..

Comments noen? det hadde vert fint, trenger ny pc jeg kan spille på fort og skal bestille i dag, så må ha svar asap =)

Endret av Gompen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei..

Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer med Centrino Duo T2500 til spill?

Jeg sitter å ser på en bærbar-pc med den prosessoren. så jeg lurte enkelt og greit på om den duger noe bra til spill.. Tenker da selvfølgelig på nye spill.. men siden det er en såpass bra pc burde vel det funke bra? eller?

Har prøvd å søke litt rundt, men finner ikke noen erfaringer med spill og denne prosessoren, bare masse snakk om core 2 duo osv.

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=65873#

Der er pcen jeg tenker på å kjøpe. og alt annet på den ser bra ut.. det er bare prosessoren jeg er usikker på..

Comments noen? det hadde vert fint, trenger ny pc jeg kan spille på fort og skal bestille i dag, så må ha svar asap =)

6517592[/snapback]

Den er god, jeg har T2100 og den drar det jeg ønsker, mitt problem er skjermkortet mitt. Ikke CPU. Go for it.

Lenke til kommentar
Ok =)

Men, det skjermkortet som står i denne, er det noe bra til spill? Eller er det bare sånn middels ok?

6518018[/snapback]

Det vil kjøre de fleste spill i dag på standard innstilling på din skjerm, men ikke med alt av godsaker på.

Lenke til kommentar
Ok. men den vil greie å drive de nye spillene som kommer og? om ikkje akkurat med MAX av grafikk på så komme den til å greie de? sånn med helt ok innstillinger? :D

6519652[/snapback]

Vanskelig å si, kommer ann på om du spiller FPS spill noe den kan få problemer med, eller strategispill, som den bør kjøre rimelig greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...