abene Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Microsoft har kjøpt opp selskapet Winternals Software og nettsiden Sysinternals, som er kjent for programvare som RootkitRevealer. Les mer Lenke til kommentar
boosting Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Microsoft har kjøpt opp selskapet Winternals Software og nettsiden Sysinternals, som er kjent for programvare som RootkitRevealer. Les mer 6517559[/snapback] Historien gjentar seg, Microsoft gjør det brukelige til ubrukelig. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Får håpe de geniale verkøyene de har utviklet der, fortsatt er gratis. I mine windows-dager, var Process Explorer ett uvurdelig verktøy, og en obligatorisk erstatning for den innebygde oppgavebehandleren i XP. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Eit lurt kjøp frå Microsoft si side dette. Winternals har fleire gode produkt som MS sikkert kan utnytte. Russinovich kan og gjere ein god jobb for Microsoft. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 dem har jo dette gode programet ERD Commander ny verson heter Winternals Administrator Pak som er veldig nyttig. håper det ikke går i vasken nå som ms har overtat i forhold til suport. mener åverfstående program er bedre barts multi bot Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg er skeptisk til at Microsoft kjøper opp så mye programvare og mange selskap. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg er skeptisk til at Microsoft kjøper opp så mye programvare og mange selskap. 6517733[/snapback] Alle dei store selskapa er jo ivrige til å kjøpe opp nye selskap. Ellers er målet til mange mindre selskap er at selskap som Microsoft skal kjøpe dei opp. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg er skeptisk til at Microsoft kjøper opp så mye programvare og mange selskap. 6517733[/snapback] Alle dei store selskapa er jo ivrige til å kjøpe opp nye selskap. Ellers er målet til mange mindre selskap er at selskap som Microsoft skal kjøpe dei opp. 6517747[/snapback] Jeg er fullstendig klar over det. Men slikt er ikke nødvendigvis bra for kunkurranse. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sysinternals er vel også kjent for BSOD-skjermspareren. Lurer på om det er noe MS kommer til å promotere like aktivt http://www.sysinternals.com/Utilities/BlueScreen.html Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Er ikke den skjermspareren som skrur av dataen når du "slår av" skjermspareren da? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det kan fort skje at vi får en eller annen form for RootkitRevealer i Windows Defender da. Dette er jo bare bra. At folk som ikke kjenner til sysinternals også får tilgang til deres verktøy som standard i windows kan bli ganske ok. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sysinternals er vel også kjent for BSOD-skjermspareren. Lurer på om det er noe MS kommer til å promotere like aktivt http://www.sysinternals.com/Utilities/BlueScreen.html 6517807[/snapback] hmm, spansk? forresten, den der er vel en bleik kopi av klassikeren du finner på *nix, den som har alt fra amiga til mac og minst to varianter av windows Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Bildet med spansk tekst er forsåvidt bare et illustrasjonsbilde jeg fant via google. Winternals BSOD skjermsparer er vel litt annerledes. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Den skjermspareren vil jeg kanskje prøve. Bra spøk det. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg håper det fremdeles kommer fine produkter fra folkene bak Winternals. Noen ganger så blir slike utvilkere kjøpt opp og så tørker alt inn etter relativt kort tid. Har desverre sett mange eksempler på strålende software som utvikles lite etter oppkjøp, uten at jeg har lyst å henge ut noen. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Nei dette var en katastrofe.. The evil empire eats another lunch .. Og enda en uavhengig kilde for systemsoftware blir borte .. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Den skjermspareren vil jeg kanskje prøve. Bra spøk det. 6520164[/snapback] heh, husker jeg leste en historie om den tilsvarende skjermspareren på *nix. en kar brukte den på kontormaskina si, og hadde en kollega som var windows fan. en dag nevnte kollega gikk forbi kontoret så hadde skjermspareren akkurat skiftet til BSODen. fyren gikk forbi, stoppet opp, rygget tilbake, tok en titt til på skjermen og kommenterte så: - jeg trodde ett øyeblikk du hadde begynt å bruke windows, men så la jeg merke til at fonten var feil. (som dere sikkert forstår så brukte skjermspareren en annen font en hva som brukes i windows cmd og lignende. om jeg hukser rett så ser den mer ut som en god gammeldags skrivemaskinsfont, komplett med disse små tingene jeg tror kalles serif) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå