Degeim Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Jeg bruker Visual Basic 2005 Express Edition, og har følgende problem: Alle objektene i toolboxen får samme bilde, se vedlegg. Forslag til hva jeg kan gjøre? Takk, Degeim Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 [ToolboxBitmap("c:\bilde.bmp")] public class Public Class Minkontroll ... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Det der skjønte jeg ikke (i alle fall ikke hvis det var løsningen på problemet mitt). Jeg tror du trodde at mine egne klasser får det samme bildet? Men dette er standard-tingene i VB. Label, Textbox, ListView, Listbox osv... Alle får det samme bildet. Altså en eller annen bug med VB Express Edition 2005. Takk, Degeim Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det var nok det jeg trodde ja. Litt rask på avtrekkeren Prøv: C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 8\Common7\IDE>devenv /resetsettings eller... reinstall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå