ostehovel Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg EIER "Lange Flate Ballær" på DVD og jeg tenkte jeg skulle lage en PERSONELIG KOPI av den til eget bruk og da fant jeg ut at jeg bare har en en-lags DVD-RW skriver. og DVD-Platen er TO lags da trenger jeg et program som gjør Kvaliteten litt dårligere så den blir mindre så den passer på en En-Lags DVD-R plate.. Noen som vet om et slik progam? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 muligens DVDShrink gjør jobben: http://www.dvdshrink.org/what.html Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dvdshrink gjør nok jobben, men hvis du vil ha bedre kvalitet på kopien så kan du bruke f. eks. Vobblanker til å kutte ned på ekstramateriale. Hvis du vil legge litt mer sjel i jobben, vil jeg anbefale dvdrebuilder. (se link i signaturen min) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 DVD-Shrink er absolutt å anbefale. lett å kutte ned på ekstramateriale der, og merkes nesten ikke på bildekvaliteten om du setter på kompresjon. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 DVD-Shrink er absolutt å anbefale. lett å kutte ned på ekstramateriale der, og merkes nesten ikke på bildekvaliteten om du setter på kompresjon. 6520914[/snapback] Jeg for min del anbefaler ikke dvdshrink. Greit nok det er lett og enkelt å bruke, men gir ikke alltid like bra kvalitet ved komprimering. Ved mye komprimering og forholdsvis stor skjerm vil se stor forskjell på en film laget med dvdshrink kontra dvdrebuilder. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 DVD-shrink er ikke oppdatert på år og dag, og har en ganske så sucky komprimeringsalgorite, så jeg ville styrt unna det. DVD-Rebuilder er å anbefale, ja. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg for min del bruker nero recode, men den er jo ikke gratis da, men den blir oppdatert ganske hyppig Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg for min del bruker nero recode, men den er jo ikke gratis da, men den blir oppdatert ganske hyppig 6526489[/snapback] Men hvor bra er Nero Recode? Her finnes det informasjon om hvordan man best lager backup av filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå