Gå til innhold

Rongesundet bru - to bilder

Anbefalte innlegg

I dag (teknisk sett i går), var jeg og en kamerat på fisketur ved Rongesundet bru på Sotra utenfor bergen... Dvs. han fisket og jeg løp rundt med kameraet mitt :)

Jeg tenkte jeg skulle vise noe av fangsten min, så dere kan få kritisere litt om dere vil.

post-11579-1153273742_thumb.jpg

post-11579-1153273762_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde nummer en var spennende der du viser litt menneskets inngripen i naturen, og dette forsterkes også av refleksjonen i den lille dammen.

Spennende.

Bilde nummer to er ikke så spennende, da det på en annen måte overlater det meste til fantasien, i tillegg til en kjedeligere komposisjon.

Lenke til kommentar

Tusen takk for kritikken RelaxXxX og fredrikrb, hadde ikke forventet så kjapp respons midt på natten(alikevel sjekket jeg, hehe). Ei hadde jeg heller forventet så positiv respons. Takk igjen.

Tok en haug med bilder, så det ble mye dårlig også. Har egentlig ikke sett ordentlig igjennom alt enda. Det er en ganske spennende bro egentilg, med fine former. Kan jo legge ved et bare for å vise broen.

post-11579-1153275217_thumb.jpg

Endret av Mortal
Lenke til kommentar
Tok en haug med bilder, så det ble mye dårlig også. Har egentlig ikke sett ordentlig igjennom alt enda. Det er en ganske spennende bro egentilg, med fine former. Kan jo legge ved et bare for å vise broen.

Hehehe. Den broen der har jeg kjørt over alt for mange ganger. Slikt skjer når man jobber lengst ute i Øygarden. Det du ikke fikk med er midten. Øygardværingene påstår at de som lagde broen måtte ha vært full eller noe, for de klarte ikke å treffe fra hver sin kant, og måtte legge til et ekstra flatt stykke bro midt ute over fjorden.

For ikke å nevne at den broen fungerer veldig fint om man trenger å riste milkshake og ikke gidder å gjøre det manuelt. Men, jeg må si at bildene dine har fått meg til å se på denne broen med litt nye øyner. Spesielt det første bildet var stilig.

Så det er godt jobba.

Lenke til kommentar
I dag (teknisk sett i går), var jeg og en kamerat på fisketur ved Rongesundet bru på Sotra utenfor bergen... Dvs. han fisket og jeg løp rundt med kameraet mitt :)

Jeg tenkte jeg skulle vise noe av fangsten min, så dere kan få kritisere litt om dere vil.

6516871[/snapback]

Foto Nr 1 "falt jeg for". Meget fin vinkling + refleksen.

Godt jobbet.

you don't take a photograph, you make it.' - Ansel Adams

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...