Mortal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 I dag (teknisk sett i går), var jeg og en kamerat på fisketur ved Rongesundet bru på Sotra utenfor bergen... Dvs. han fisket og jeg løp rundt med kameraet mitt Jeg tenkte jeg skulle vise noe av fangsten min, så dere kan få kritisere litt om dere vil. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg må virkelig si at disse bildene er meget proffesjonelle og pålitelige overfor min sans for Bilde kjærligheten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Bilde nummer en var spennende der du viser litt menneskets inngripen i naturen, og dette forsterkes også av refleksjonen i den lille dammen. Spennende. Bilde nummer to er ikke så spennende, da det på en annen måte overlater det meste til fantasien, i tillegg til en kjedeligere komposisjon. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Tusen takk for kritikken RelaxXxX og fredrikrb, hadde ikke forventet så kjapp respons midt på natten(alikevel sjekket jeg, hehe). Ei hadde jeg heller forventet så positiv respons. Takk igjen. Tok en haug med bilder, så det ble mye dårlig også. Har egentlig ikke sett ordentlig igjennom alt enda. Det er en ganske spennende bro egentilg, med fine former. Kan jo legge ved et bare for å vise broen. Endret 19. juli 2006 av Mortal Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Tok en haug med bilder, så det ble mye dårlig også. Har egentlig ikke sett ordentlig igjennom alt enda. Det er en ganske spennende bro egentilg, med fine former. Kan jo legge ved et bare for å vise broen. Hehehe. Den broen der har jeg kjørt over alt for mange ganger. Slikt skjer når man jobber lengst ute i Øygarden. Det du ikke fikk med er midten. Øygardværingene påstår at de som lagde broen måtte ha vært full eller noe, for de klarte ikke å treffe fra hver sin kant, og måtte legge til et ekstra flatt stykke bro midt ute over fjorden. For ikke å nevne at den broen fungerer veldig fint om man trenger å riste milkshake og ikke gidder å gjøre det manuelt. Men, jeg må si at bildene dine har fått meg til å se på denne broen med litt nye øyner. Spesielt det første bildet var stilig. Så det er godt jobba. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ganske fin serie med brobilder her. Det er ikke lett å gjøre det på nye måter, men det er heller ikke nødvendig. Synes du har løst oppgaven godt. Har kjørt over den broen noen ganger jeg også, men desverre uten kamera. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 To gode bilder dette her. Spesiellt det første fallt i smak. Godt komponert og meget pent lys. Refleksjonen i dammen er også bare lekkert. Ikke på topp teknisk med mye uskarphet i forgrunnen. Slike motiv krever skarpet fra hjørne til hjørne. Lenke til kommentar
maritimeD70 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 I dag (teknisk sett i går), var jeg og en kamerat på fisketur ved Rongesundet bru på Sotra utenfor bergen... Dvs. han fisket og jeg løp rundt med kameraet mitt Jeg tenkte jeg skulle vise noe av fangsten min, så dere kan få kritisere litt om dere vil. 6516871[/snapback] Foto Nr 1 "falt jeg for". Meget fin vinkling + refleksen. Godt jobbet. you don't take a photograph, you make it.' - Ansel Adams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå