Avean Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Prøver å designe en webside 100% i CSS men jeg står litt fast på en ting. Jeg har en header som sentrerer seg fint men inn i den headeren har jeg designet en del hvor linkene skal ligge oppå. Problemet er at for å få den til å holde seg innenfor rammen i selve designet så må jeg ha position:absolute; . Velger jeg noe annet hopper den utfor. Problemet da igjen er at resten av designet beveger seg hvis du resizer vinduet men ikke navigasjonen. Så er det noen måte å få det layeret jeg har med navigasjonen til å holde seg innenfor det div layeret jeg har laget men samtidig sentrere seg på siden og følge resten av designet ? Kan prøve å forklare litt enklere: Du har ett layer med en banner og i det banner skal linkene stå litt til høyre i selve banneret i eget layer. Hvordan får jeg layeret med navigasjonen til å holde seg der jeg har plassert den men samtidig følge resten av designet uten at ting faller ut av struktur ? Endret 19. juli 2006 av Avean Lenke til kommentar
dFense Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei, Det hadde sikkert hjelp med en link eller css/html kode. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Vet ikke om jeg forsto riktig, men hvis du legger designet som bakgrunn og linkene oppå som vanlige linker skal det ligge fint oppå hverandre... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Vet ikke om jeg forsto riktig, men hvis du legger designet som bakgrunn og linkene oppå som vanlige linker skal det ligge fint oppå hverandre... 6541654[/snapback] Litt vanskelig å vite hvordan han har konstruert side om vi ikke får se noe kode. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 ser for meg en psudo-kode som : <div id='header' style='background:ett_eller_annet'> <div id='links' style='display:inline'> <ul><li>........ </div></div> Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Problemet er løst for lenge siden. Glemte å si ifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå