Gå til innhold

Metal Gear Solid 3 til Xbox

ripper329

Anbefalte innlegg

Ja ja ser ut som vi får spille MGS3 på xbox ekslusivt i en periode.... Sånn er det når man eier en konsoll som har Bill i bakhånd :smile:

"Microsoft has just made a deal with Konami to make Metal Gear Solid 3 an Xbox Exclusive for a period of time. Damn Microsoft to hell!

MGS3 will not be entirly exclusive, it will however be exclusive on Xbox for a period of time that is not yet known. It will appear on other consoles.

Microsoft were looking to secure MGS3 as an xbox exclusive, however Konami refused. Microsoft offered enough money to seal the game before any other console.

The people at konami made no comment. This just goes to show what lengths microsoft will go to in order to ensure the success of Xbox.

Seems Substance wasnt enough for them, they want to get there rich little hands on MGS3 as well!"

Sitat fra konsoll.net

Koser meg stort å se.

2 FINGAS LIKE A PLAYA :grin:

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-18 16:18 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-17 21:28, skrev Dreadlord:

Om jeg ikke husker feil så har de anonsert for flere mnd siden at et nytt MGS skulle komme til xbox.. Kan noen andre bekrefte det ?

Eneste som er annonsert, bortsett fra MGS3, er Metal Gear Solid 2: Substance. Men, det kommer også til PS2 og Gamecube.

Lenke til kommentar

Som om ikke Sony også har langt ut en del lass med penger for blant annet å beholde GTA, Toca Race Driver, Silent Hill 2, SSX Tricky, MGS 2, Pro Evolution Soccer osv. ekslusiv til PS2 for kortere eller lengre perioder.

Litt irriterende å tenke på hvor mye bedre GTA: Vice City hadde vært om det hadde blitt utviklet for PC/Xbox (med harddisk-støtte osv.).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 13:25, skrev Popeye:

Som om ikke Sony også har langt ut en del lass med penger for blant annet å beholde GTA, Toca Race Driver, Silent Hill 2, SSX Tricky, MGS 2, Pro Evolution Soccer osv. ekslusiv til PS2 for kortere eller lengre perioder.

Litt irriterende å tenke på hvor mye bedre GTA: Vice City hadde vært om det hadde blitt utviklet for PC/Xbox (med harddisk-støtte osv.).

hvis du liker pc best så ikke bland deg inni det med konsolelr da.

Lenke til kommentar

Synes det er bra Vice City kommer ut på en konsoll!

Da kan spillutviklerene konsentrere seg om å gjøre spillet best mulig! Bedre med et spill som har bra grafikk enn to spill som har dårlig grafikk!

Og hvorfor skulle spillet blitt bedre på Xbox? "Bedre grafikk enn ps2" argumentene biter ikke på meg..

Synes det er merkelig at MGS3 bare kommer på Xbox(hvis det kommer i det hele tatt!)

Skulle ikke forundre meg om det kommer til ps3 når det er klart, og da kan Xbox-guruene bare bite i gresset!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 14:50, skrev Bralt:

Synes det er bra Vice City kommer ut på en konsoll!

Da kan spillutviklerene konsentrere seg om å gjøre spillet best mulig! Bedre med et spill som har bra grafikk enn to spill som har dårlig grafikk!

Og hvorfor skulle spillet blitt bedre på Xbox? "Bedre grafikk enn ps2" argumentene biter ikke på meg..

Synes det er merkelig at MGS3 bare kommer på Xbox(hvis det kommer i det hele tatt!)

Skulle ikke forundre meg om det kommer til ps3 når det er klart, og da kan Xbox-guruene bare bite i gresset!!

Du er glad for at Vice City kommer ut på kun 1 konsoll, men du sntes det er merkelig at MGS3 bare kommer på Xbox ?

Og hvor er logikken ?

Jeg skjønner at du har PS2, men litt objektiv kan man jo være for det.

Lenke til kommentar

Quote:

Gidder ikke å gå inn i en lang forklaring her... MEEEEN eksempelvis simulerer GTA kun livet i byen i en celle rundt der spilleren er. Med andre forlater du et område hvor du har 'laget litt kaos' og kommer tilbake senere vil ikke spillet huske dette og simulere alt på nytt. Med harddisk støtte vil spillet kunne huske alt som hadde skjedd slik at eks. blodspor og liknende fortsatt kunne være slik du forlot det. Med andre ord enda mer realisme!

Og i tillegg ville du kunne lagre midt under missions. Ble bare så uendelig lei noen ganger når du måtte gjøre samme tingene gjentatte ganger fordi oppdraget ditt gikk litt skeis.

Og skal ikke gnåle så mye om grafikken, men lav framerate (dvs bilder per sekund) var et PROBLEM i GTA. Særlig når du brukte sniper-rifla. Eks. det oppdraget hvor du skulle hjelpe kameraten din ombord i et skip ved å ligge på et tak og knerte folk omobord med sniper rifla ble nesten gjort umulig ved at bildet hakket så mye at det var umulig å få folk inn i siktet. Og da gikk oppdraget skeis og alt måtte gjøres om igjen.

Og det var da jeg gikk lei hele GTA. Men disse problemene ville ikke vært på Xbox (eller også Gamecube ville også kunne holdt oppe en rimelig framerate).

Lenke til kommentar

Det er greit nok at "Gta: Vice city" å adnre spill kommer til konsoll... Det er bare at det tar så sinnsykt mye lengre tid før de samme spillene kommer til pc og andre konsoller pga dumme lisensavtaler og i noen tilfeller at de må lage alle teksturene på nytt. Feks GTA3... halvt år nesten etter det kom til PS2 så kommer det til slutt for Pc. Og i tillegg har de sånne småfeil at det mangler dashbord som det ofte gjør på bilspill for konsoller...

Spill burde vært gitt ut tilnærmet samtidig for alle plattformer og konsoller, da hadde verden vært et bedre sted... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...