Gå til innhold

Dustete emne for de dustete

afable

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva denne skal være god for, men prøver likevel. For de av oss som til tider kan være dustete er det jo like greit å ha noen å dele det med. For dustete tilbalemeldinger, og for mindre dustete tilbakemeldinger. Som for eksempel nå; Jeg føler meg som en dust, og vil egentlig ikke ha annet enn tilbakemeldinger som bekrefter dette. Av og til trenger en virkelig høre at hva enn en har gjort så er det galt. Noen få og enkle regler:

1. Oppmuntring er ikke tillatt. Har noen vært en dust, skal vi hjelpe til å dra denne ned til det absolutte laveste dustenivå.

2. Ber noen om å bli kalt dust av en gitt grunn, skal vi hjelpe denne personen til å forstå at han er en mye større dust en han selv er klar over.

4. Vi er duster, og vi er stolte av det.

Punkt 3 var forøvrig så dustete at jeg tok det bort.

Ikke noe i veien med rangeringer. 1 er svært lite dust. 10 er dustekonge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tåpelig og meningsløs tråd.

Du kan vel ikke forklare oss meningen med å opprette denne tråden afable?

*IBTL?*

6516493[/snapback]

Meningsløs. Dust.

Greit.

Forklare.

A: I dag slo jeg opp med dama. Jeg ba henne ryke og reise. Føler meg som en dust.

B: Du er den største dusten jeg noensinne har hørt om. Hvordan gjorde du det?

A: Ba henne dra på Rimi. Kjøpe en pakke Norvegia, og aldri komme tilbake.

B: Dust. Du kan da ikke gjøre det på den måten. Aldri før har jeg hørt om en verre og mer nedlatende måte å gjøre det på.

A: Jeg vet. Men, det finnes da verre å måter å gjøre det på?

B: Nei. Du er uten tvil den største dusten jeg noensinne har hørt om. Ikke tro at det finnes noen i nærheten av deg en gang.

A:

Av og til trenger en bare høre at det en har gjort et tarvelig og tåpelig. Mulig dette emnet er dustete også man da kan du heller bare dra meg ned i gjørma. :(

Lenke til kommentar
Dummeste posten jeg har lest idag...

Dust/dustete er et teit ord

6516512[/snapback]

Dust er et passende ord for den som syns det er et teit ord. Ikke noe jeg misliker mer enn å bli kalt dust. Dum post? Dust!

Lenke til kommentar

Men, jeg depper ikke. Er ikke annet enn en stor dust. Hvorfor? Fordi jeg sitter og skriver på PCn, mens kjæresten ligger ved siden av meg og sover?

Greia er at jeg vil gjerne ha en tilbakemelding på hvor stor dust jeg er. Gjerne dra meg litt ekstra opp i dustehierarkiet.

Natta. Duster!!

Lenke til kommentar
Men, jeg depper ikke. Er ikke annet enn en stor dust. Hvorfor? Fordi jeg sitter og skriver på PCn, mens kjæresten ligger ved siden av meg og sover?

Greia er at jeg vil gjerne ha en tilbakemelding på hvor stor dust jeg er. Gjerne dra meg litt ekstra opp i dustehierarkiet.

Natta. Duster!!

6516546[/snapback]

Du er den største dusten her på forumet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...