Bromlexl Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er så mange solnedganger for tiden (en hver dag, nesten) her på forumet. At det skal en del til for å skille seg litt ut. Å jeg vet ikke om jeg har klart det. Dette er tatt rett utenfor hjemmet. Ikke redigert noe mer en lagt til ramme og resized. Så hva synes det norske folk? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 jeg likte det veldig godt, spesielt skyene Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) For en gangs skyld er det godt at bildet er litt stort. Det gjorde at jeg raskt fant ut at et monotont bilde kan bli spennende med riktig cropping. Lag bildet kvadratisk, og kutt bort fra bunnen. Da ender du opp med en relativt tynn stripe av sort land i bunn, noen småspennende detaljer som stikker opp, og en vakker himmel. Kanskje ikke stor kunst, men bedre enn den bunntunge veggen av sort som utgjør bildet nå. Rammen er forøvrig ganske smakfull, og vil underbygge den komposisjonen du får hvis du cropper bildet slik jeg foreslår. Ps: Litt mindre bilder i fremtiden. Jeg kan ikke se hele bildet uten å laste det ned først. Endret 19. juli 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 I de fleste tilfeller gjør bilder seg bedre uten forstyrrende elementer som lyktestolper midt i bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå