Gå til innhold

Bør jeg kjøpe WoW?


Anbefalte innlegg

Spiller litt rpg spill som oblivion, morrowind, gothic 2 osv. Noen gutter på skolen snakker om at WoW er så bra osv. og jeg tenkte jeg skulle kjøpe det, men lurer på et par ting:

 

1. Hva koster spillet og hva ligger måndensprisen på?

 

2. Hva går spillet ut på?

 

3. Er spilleverdenen stor?

 

4. Er det mange våpen og armorer?

 

5. Er det mange raser og klasser?

 

6. God grafikk?

 

7. Hvor lenge kan man spille det før man går lei (ca)?

 

8. Er det mye å utforske?

 

9. Anbefaler du spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærligtalt da mann! Spm 1 til 8 finner du svar på ved å gå til hjemmesiden til spillet. Så gå ditt!!

 

Det eneste rellevante spm til dette forumet er jo spm 9.

 

Jeg kan anbefale det, dog gikk jeg lei fort..men det er sånn jeg er...jeg går fort lei spill som krever mye av en deltaker. Men har du ikke noe problem med å gi mye av deg og sette deg inn i masse intrekate detaljer..så kjør på. Det er ikke verdens mest solgte massive online spill uten grunn.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

1. Hva koster spillet og hva ligger måndensprisen på?

Ca. 110-120 ( husker ikke helt )

 

 

2. Hva går spillet ut på?

Å få seg det beste gearet. Du må spille utallige timer og bli helt asossial hvis du skal greie det. Det hele er en stor _grind_

 

 

3. Er spilleverdenen stor?

JA! Den er ganske stor, blir litt ensomt til tider.

 

 

4. Er det mange våpen og armorer?

Ja, men folk flyr somregel rundt med de samme våpenene og armoren til slutt. Da alle har fått det "feteste" gearet.

 

 

5. Er det mange raser og klasser?

Er 8 (snart 10) raser og 8 raser, (?)

 

 

6. God grafikk?

Ja det er grei grafikk. Litt "artig" tegneserie aktig.

 

 

7. Hvor lenge kan man spille det før man går lei (ca)?

De fleste blir vell leie etter 3-6 måneder. Eller de fleste tar seg ihvertfall en pause da.

 

 

8. Er det mye å utforske?

Ja.

 

 

9. Anbefaler du spillet?

Nei, det hele blir for ensformig.

Det morsomste er faktisk å levle fra 1 til 60, da alt er nytt og "spennende" etter lvl 60 så blir hele spillet som en jobb. Man må gjøre ting om og om og om og om igjen i flere utallige timer.

 

Men serriøst!? Flere av disse spørsmålene blir jo litt for teite. Som grafikk spørsmålet f.eks. Har du ikke lest ett spill blad? Har du ikke sett på nyhetene? Tok du ikke en bitteliten titt her inne på forumet for å se om du fant ett bilde? Det er jo så utrolig mange bilder her inne.

Det falt deg ikke inn å faktisk lese litt på www.wow-europe.com? Det ofisielle stedet til WoW!?

Du må jo være utroolig sløv? Er du ikke? Ta deg litt sammen og ihvertfall søk litt her inne og kanskje på google først.

 

 

Edit: Mye surr med "Quote's" men orker ikke fikse det.. Er legge tid.. ;) Du skjønner det vell..

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Du må jo være utroolig sløv? Er du ikke? Ta deg litt sammen og ihvertfall søk litt her inne og kanskje på google først.
Mye surr med "Quote's" men orker ikke fikse det..

 

hmmm.

Men ontopic: WoW er verdt det om du har lyst å bli avhengig på et spill for å si det sånn...

Lenke til kommentar

1. Hva koster spillet og hva ligger måndensprisen på?

 

100-120

 

2. Hva går spillet ut på?

 

2 deler, ene er PVE hvor du fokusere på å ta flere bosser hele tiden med 20 eller 40 andre.. PvP hvor du sloss mot den motsate faksjonen å går for høyere rank (høyere rank, bedre gear)

 

3. Er spilleverdenen stor?

 

Veldig stor, skulle du gått igjenom hele så hadde det tatt deg noen timer

 

4. Er det mange våpen og armorer?

 

Veldig mange

 

5. Er det mange raser og klasser?

 

8 raser (snart 10) og 8 klasser

 

6. God grafikk?

 

Grei grafikk, men grafikken er laget litt sånn Warcraft 3 aktig vis du har spilt det

 

7. Hvor lenge kan man spille det før man går lei (ca)?

 

Har spilt i 10mnd nå å er enda ikke lei, rundt 1 år så begynner du å gå lei.. noen blir lei tidligere tar seg en pause men kommer tilbake

 

8. Er det mye å utforske?

 

Ja

 

9. Anbefaler du spillet?

 

Ja veldig, du kommer til å ha lang spille tid vis du virkelig liker spillet.. veldig morsomt, møter mange nye mennesker (ikke hver dag man blir kjent med 50-100 folk fra andre nasjoner)

Lenke til kommentar

1 .. overkant av 100

 

2 de første 300-500 timene og nå lvl 60- og fra og med det velger du spille stilen din selv.

 

3 veldig stor kan siden er minst 10-15 ganger større en oblivions.

 

4 helt ekstremt mange og.

 

5. 8 raser alle er unike. 9 klasser som er enda mere unike.

 

6. ikke veldig god vis man samenligener med oblivion men mere en brukbart kommer også ann på hva som defineres med bra. jeg liker grafikken veldig godt.

helt unik grafikk.

 

7. kommer vleidg ann på deg selv finnes folk som har spillt i 10 timer og blitt lei mens andre har faktisk spillt i 2500 timer mere og mye mer.

 

8. mere en du kan tenke deg. er ting overalt so mer vert og utforske.

 

9. ja men ikkke vis du har lite fritid og planlegger og spille mange andre spill. eller eventulet er i krevende jobb-skole som tar mye tid. spillet tar også mye tid :p

 

 

btw 100 kroners avgift er ingen ting. kjøp deg 2-3 gode spill i året og du har wow i stedet.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Spiller litt rpg spill som oblivion, morrowind, gothic 2 osv. Noen gutter på skolen snakker om at WoW er så bra osv. og jeg tenkte jeg skulle kjøpe det, men lurer på et par ting:

 

1. Hva koster spillet og hva ligger måndensprisen på?

 

2. Hva går spillet ut på?

 

3. Er spilleverdenen stor?

 

4. Er det mange våpen og armorer?

 

5. Er det mange raser og klasser?

 

6. God grafikk?

 

7. Hvor lenge kan man spille det før man går lei (ca)?

 

8. Er det mye å utforske?

 

9. Anbefaler du spillet?

6516115[/snapback]

 

1. 220 kr for gamecards.

2. Bli best mulig

3. Ja

4. Ja

5. Det er noen men ikke MANGE

6. Grei

7. starten av sommerferien -> slutten, vist du ikke når lvl 60

8. Ja, masse å utforske

9. Nei, for tidkrevende... skaff deg ei jente ;)

Lenke til kommentar

1. Hva koster spillet og hva ligger måndensprisen på?

 

2. Hva går spillet ut på?

 

3. Er spilleverdenen stor?

 

4. Er det mange våpen og armorer?

 

5. Er det mange raser og klasser?

 

6. God grafikk?

 

7. Hvor lenge kan man spille det før man går lei (ca)?

 

8. Er det mye å utforske?

 

9. Anbefaler du spillet?

 

 

 

1:110 (ca)kr/månededen ved bruk av VISA/Mastercard etc.

 

2: Beseire raid encounters/sjefer ved hjelp av 40,20 eller mindre instancer med 5,10,15 personer.

 

3:Ja rimelig stor

 

4:Veldig, veldig mye.

 

5:Ja

 

6:Det er "vakker" grafikk, linært, men flott grafikk imo

 

7: Jeg har spilt i 16 måneder og har canceled accounten min fordi jeg gikk lei. Men enkelte har spilt 24/7 siden release og er enda ikke lei. Varierer fra person til person.

 

8:Rimelig heftig "utvalg" der.

 

9:Klart JA, men bare så du er klar over det, hvis du begynner med "HC" wow, aka endgame raiding, kommer det til å påvirke sosiallivet ditt.

 

Good Luck.

 

Dog ville jeg prøvd Anarchy Online og Everquest II før jeg hadde bestemt meg for noe :o (er gratis trial på EQII og gratis spilling på AO helt tom neste år.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...