EspenE Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Guttungen på 12 lånte kameraet nede ved Portør i helgen og fant dette. Jeg synes han har vært flink jeg :-) Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Morsomt bilde! Men stort mer var det nok ikke. Edit: leste ikke du var 12år først. Flott bilde, tenkte kanskje du var voksen, da hadde det ikke hvert så imponerende. stå på! Endret 18. juli 2006 av erixz Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Snodig motiv. Hvis bildet er noenlunde uforandret, så viser i alle fall poden et ønske om å ta gode bilder. Ikke så verst for en 12-åring. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Vet ikke om andre ser det, men "nøkkelhullet" ser ut som sideskjegget på en (Ja tro det eller ei) trollkjerring Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Litt crop bare. Joda poden har blikk for mye han, og ikke kun det umiddelbare. Ved siden av dette kom han tilbake med en haug bilder, bla "close up" av en gammel sko, en skikkelig rusten metallkasse type sånn som du liker :-) mm. Artig å se hvordan han ser verden med andre (og kanskje bedre) øyne enn mine. Lagt til "rustbilde" ubehandlet men resized. Endret 18. juli 2006 av EspenE Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Litt crop bare. Joda poden har blikk for mye han, og ikke kun det umiddelbare. Ved siden av dette kom han tilbake med en haug bilder, bla "close up" av en gammel sko, en skikkelig rusten metallkasse type sånn som du liker :-) mm. Artig å se hvordan han ser verden med andre (og kanskje bedre) øyne enn mine. 6516058[/snapback] Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt ett kamera til han, for så å lære han litt med det. Dette vil du antakeligvis bli positivt overrasket over. Småkids ser ting vi aldri kunne drømt om...Håper vi får se flere bilder etterhvert som han har tatt =) Han har et potensiale...Vil si at dette er bra iforhold til mye av det andre vi ser på forumet iblant =) Endret 18. juli 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Han har allerede, men synes det er mye morsommere med Nikonen til fatter'n enn sin egen kompakte olympus.... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Morsomme bilder syns jeg :!: man kan få mye fine bilden ut av litt rust og fantasi har jeg inntrykk av Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 En skal tidlig krøkes... Tøft motiv og godt fanget. Naturen kan lage de rareste former, så det er ikke rart at enkelte ser Jomfru Maria overalt. Får sette på Rick Wakeman - Journey to the center of the earth. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Minner om mine første bilder med Coolpix P2 Da var da jeg 14 år såda.. Hoho.. Men flotte bilde ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå