Hotvedt Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Kjøpte glad og fornøyd inn en halvliter med Tine Jordbærjoghurt, som jeg så ofte gjør. Jeg synes jo at jordbær er namnam, og jordbærjoghurt med musliblanding i er jo ikke noe unntak. Når jeg da skal slikke lokket(som man jo alltid gjør), så oppdager jeg at jeg søler. Jeg søler jo aldri, så noe må være galt? To melonfargede flekker setter seg på shortsen. "Jaja" er tanken som er i mitt hode, da jeg skal sette skjea ned i joghurtbegeret detter den raskt mot bunnen(noe den jo aldri gjør, den må jo nesten dyttes mot bunnen til vanlig), men dette legger jeg heller ikke merke til. Når jeg smaker på denne rennende blandingen, så får jeg en bismak i munnen. "Dette er da ikke jordbær?" Jeg smaker en gang til for å konstatere at det ikke er jordbær jeg spiser. Etter en mindre konsultasjon med min mor, finner jeg ut at det er tynn melonjoghurt jeg har slafset i meg! Med konsistensen til surmelk, og smak ikke så langt unna, så sitter jeg der igjen skuffet. Er det greit å ikke få det jeg betaler for? Jeg har en liten teori om at det er på grunn av jordbærprisen de gjør dette. Kan jo ikke være noe annet.. Legger ved bevis: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 En kan få noen overraskelser fra disse små begrene. Ved et par anledninger i fjor kjøpte jeg Litago Blåbær, som er en klumpefri variant, men som likevel er ganske tykk i konsistensen. Ved disse to anledningene var blandingene som sirup. Stakk jeg skjea ned i den, så bare rant og rant og rant det ned igjen i en helt jevn stråle - og det smakte grusomt - til tross for at den var helt ny og lenge igjen til den gikk ut på dato. Moralen er: Sjekk hva du får i yoghurt-begeret før du spiser. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Send klage til tine og krev 10 liter med tine Jordbærjoghurt ellers går du ut i media med det... EDIT: Kjøpte Kims chips for eit par år siden av typen salt & perpper... Når eg hadde smakt på det første flaket merka eg at det ikkje var salt og pepper. Men det var salt, pepper og paprika som blei ein ganske god blanding Endret 18. juli 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Send klage til tine og krev 10 liter med tine Jordbærjoghurt ellers går du ut i media med det... 6515703[/snapback] BIG sadface! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 OT: Selv kjøpte jeg en haug av jordbærkurver til ca 7kr pr-stk, så det kan da ikke være så dyrt? (syntes det var så billig at jeg/vi kjøpte likegodt 3 kasser med jordbær:P) Lenke til kommentar
Gene Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Bare send ett brev til Tine der du beskriver hendelsen. De kommer garantert til å sende deg litt godtgjørelse Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Tine gir vel alle som klager en hundrelapp på giroutbetaling. Eneste er vel at du må være en smule seriøs. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Tine gir vel alle som klager en hundrelapp på giroutbetaling. Eneste er vel at du må være en smule seriøs. 6515859[/snapback] *host*Sjokolade melk*host* Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg jobber jo på sentralbordet på Tine (gjett hvilken avdeling), så dere får ringe meg og klage Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Tragisk.com - Brev til Tine ang. fremmedelementer i yoghurten Case closed. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ah, dette bringer gode minner fra da jeg sendte inn klagebrev om mugg på den ferdigoppskårne toastloffen til Pågens. De sendte en eske med kaker og søtsaker tilbake. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Tine krever vel ikke at man sender ved bilder òg? For hvis ikke skal jeg drive storsvindel med dette Sende brev etter brev med forskjellige produkter som ikke var som de skulle. yeah. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Tror de fatter mistanke om samme person klager og klager, men jeg fikk faktisk utbetalingskort på 100,- etter å ha klaget over sur mana-juice. Det eneste de vel KREVER er at du gir de opplysningene som står på kartongen/esken - slik at de kan finne ut hvilket meieri det var som produserte produktet. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Spiste epleyoghurt for en tid tilbake. I stedet for at det var yoghurt med litt eplebiter i, var det nesten kun eplebiter og bare litt yoghurt. Nesten som en grøt. Smakte ikke særlig godt. Er litt redd for å velge epleyoghurt etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå