hifiking Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Jeg har laget en handlekurv, noen som har noen tips til forandring? Handlekurv Endret 18. juli 2006 av hifiking Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg synes det så ut som et veldig pent oppsett! Lenke til kommentar
Salamaza Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Ikkje Strøm forsyner, den er dårleg...ikkje fint med so bra pc og elendig SF, kjøp eit hyper eller mist. Endret 18. juli 2006 av Salamaza Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! SHG sine strømforsyninger er faktisk ganske bra. De er ivertfall veldig gode til prisen. En Hiper eller Mist er selvsagt bedre. Ellers ser det greit ut. Personlig ville jeg benyttet lydkortet på hovedkortet og lagt pengene i cpu eller skjermkort. GeForce 7950GX2 er vel fristende? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Takk for tilbakemelding. Vil ha x-fi, trengs i BF2. Ang PSU,hva vil en dyrer en gjøre for denne PC'n? Skjermkort, jeg vil ikke kjøpe det dyreste nå da det ikke er så alt for lenge til DX 10 kommer. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det vil bety driftssikkerhet,stabilitet,mindre støy blant annet. Velg MIST 500 WATT,den ble testvinner her på Hardware.no og er av mange betraktet som verdens beste strømforsyning,det finnes ingen over for å si det enklere... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Det vil bety driftssikkerhet,stabilitet,mindre støy blant annet.Velg MIST 500 WATT,den ble testvinner her på Hardware.no og er av mange betraktet som verdens beste strømforsyning,det finnes ingen over for å si det enklere... 6517335[/snapback] På en annen side, G2X koster jo kun 800,- mer enn GTX, men har man SLI problemene på G2X? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå