Huscht Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg bestemte meg for å se litt på J EE 5 her i dag, men etter å ha fulgt "Get Started with the Java EE 5 SDK" får jeg en feil jeg ikke finner ut av. Det er jo et utall andre som har samme problemet, men jeg finner likevell ikke ut av det. Ved forsøk på å starte default server får jeg bare følgende feilmelding: Starting Domain domain1, please wait.Log redirected to C:\Sun\AppServer\domains\domain1\logs\server.log. Timeout waiting for domain domain1 to go to starting state. CLI156 Could not start the domain domain1. Trykk en tast for å fortsette... Noen her som har opplevd samme problem, eller kan ha en løsning til meg? Lenke til kommentar
krigun Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg bestemte meg for å se litt på J EE 5 her i dag, men etter å ha fulgt "Get Started with the Java EE 5 SDK" får jeg en feil jeg ikke finner ut av. Det er jo et utall andre som har samme problemet, men jeg finner likevell ikke ut av det. Ved forsøk på å starte default server får jeg bare følgende feilmelding: Starting Domain domain1, please wait.Log redirected to C:\Sun\AppServer\domains\domain1\logs\server.log. Timeout waiting for domain domain1 to go to starting state. CLI156 Could not start the domain domain1. Trykk en tast for å fortsette... Noen her som har opplevd samme problem, eller kan ha en løsning til meg? 6515386[/snapback] Vil anbefale deg heller å prøve noen JBoss tutorials. Anbefaler denne => EJB 3.0: http://trailblazer.demo.jboss.com/EJB3Trail/ Men hvis du absolutt har lyst til å sitte våken mange netter og slåss med entity beans => Eclipse og JbossIDE (EJB 2.0): http://www.tusc.com.au/tutorial/html/ Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Akkurat slik det er nå vil jeg plages litt med akkurat dette ja. Ser ut til at det er dette jeg skal bruke høsten på å lære meg, så da er det like greit å ha sett en god del fra før. Har ikke hørt om JBoss før, men skal se litt på det. Takker for tips Lenke til kommentar
drool Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg bestemte meg for å se litt på J EE 5 her i dag, men etter å ha fulgt "Get Started with the Java EE 5 SDK" får jeg en feil jeg ikke finner ut av. Det er jo et utall andre som har samme problemet, men jeg finner likevell ikke ut av det. Ved forsøk på å starte default server får jeg bare følgende feilmelding: Starting Domain domain1, please wait.Log redirected to C:\Sun\AppServer\domains\domain1\logs\server.log. Timeout waiting for domain domain1 to go to starting state. CLI156 Could not start the domain domain1. Trykk en tast for å fortsette... Noen her som har opplevd samme problem, eller kan ha en løsning til meg? 6515386[/snapback] Det er nok ikke den første feilen du kommer til å oppleve med J2ee Men ta en titt i log-fila til j2ee-servern. burde stå litt mere informasjon om hva feilen er der. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Jeg vet ikke hva som var galt, men nå fungerer den som den skal. Helt uten at jeg har gjort noe. Skal vell ikke klage heller.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå