iChristian Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hvis man fjerner ubuntu-desktop (har lagt inn Kubuntu) vil da Evolution da også forsvinne i dragsuget? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ingen aning. Men du kan vell bare installere en "uavhengig" Evolution, også fjerne ubuntu-desktop? Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Fjerner du ubuntu-desktop så forsvinner vel det meste. Iallefall alt GNOME-relatert. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Fjerner du ubuntu-desktop så forsvinner vel det meste. Iallefall alt GNOME-relatert. 6519180[/snapback] Nei. Men installerer du ubuntu-desktop igjen, får du med det aller meste, eller faktisk alt. Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ok, trodde at alle pakkene som hører til metapakken ble fjernet når metapakken ble fjernet. Høres iallefall logisk ut for meg http://packages.ubuntu.com/dapper/base/ubuntu-desktop Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) At tankegangen din er logisk, skal jeg ikke være uenig i. Jeg hadde også trodd det, hadde det ikke vært for at jeg faktisk har prøvd å avinstallere det selv. Endret 19. juli 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 At tankegangen din er logisk, skal jeg ikke være uenig i. Jeg hadde også trodd det, hadde det ikke vært for at jeg faktisk har prøvd å avinstallere det selv. 6520673[/snapback] Så alt blir ikke borte selv om jeg fjerner ubuntu-desktop? eller hvordan er det? hva blir borte, hva blir ikke? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Metapakken ubuntu-desktop blir borte, ikke noe annet. Så nei, du får ikke fjernet "vanlig" Ubuntu ved å avinstallere ubuntu-desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå