nilsso Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 hvordan connecter jeg til en ip via python? noe tips og triks til dette? takk Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ta en titt på sockets du. EDIT: Ser på dine forrige poster her i forumet, og ser ut som du har fått en idiotisk ide rundt å lage en trojan i python.Kan vel si det snn at dineposter tilsier at du har en liten chipman i deg, og det lover ikke bra... Endret 20. juli 2006 av luser32 Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 sockets ? ehrm.... Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Når jeg tenker meg om kan din velvillighet til å løre minne så mye om chipman at jeg har fått en mistanke om at stakkaren bare har laget seg en ny bruker:| Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 hahaha, lol jeg vet hvem chipman er, han har hjulpet meg litt , men jeg er ikke chipman lol Lenke til kommentar
terjeja Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hvordan connecter jeg til en ip via python? noe tips og triks til dette? takk 6515347[/snapback] Dette bør gi deg et hint: import socket def ip(self, adresse): self.s = socket.socket(socket.AF_INET, socket.SOCK_STREAM) self.s.connect(('webside.duvil.treffe.com', 43)) self.s.send("%s \n\n" % info) while True: self.data = self.s.recv(8196) if not self.data: break self.page = self.page + self.data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå