Gjest member-97590 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Sånn, då var eg tilbake fra seil-turen med en gammel båt fra 1889 hvis eg ikkje tar helt feil Hadde selfølgelig med meg kameraet mitt Olympus mjü 720 sw. Hadde hatt det i en uke da det streika, bildene som eg tok ute ble så lyse at eg bare kunne se hvitt på noen av bildene, men inne gikk det fint å ta bilde, men fikk tatt noen bilder før det streika De eg valgte ut til de mest "kunstreiske"(alle er ubehandlet): Mesanen(bakerste seilet) med et norsk flagg. En "blokk" tror eg vi kallte det Jageren! EDIT: Er ingen profesjonell fotograf!! Men det merker dere vel :!: Endret 18. juli 2006 av member-97590 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Tre flotte maritime motiver, som du i og for seg har klart å utnytte ganske bra. Ikke spesielt spennende, men trygge, fine komposisjoner. Synes du kunne ha rettet opp horisonten i bildet av blokken. Fryktelig store filer, da. Det må gå kjempetreigt å laste den på en treigere linje enn vår. Gjør oss alle en tjeneste og resize + komprimere bildene ned en del. 2-300 kb bør være maks, spesielt når du legger ut flere bilder i slengen. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Kjempefine bilder! Synes det er morsomt å se bilder fra 720 SW "rett ut av kameraet", da det er mange her på forumet som er spente på bildekvaliteten. Hvilken innstilling i bildekvalitet brukte du? "Super High Quality" eller "High Quality" som den var innstilt på da du fikk den? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Superhigh:) Enkelt og greit. Fikk beskjed at det var best:/ Lenke til kommentar
maritimeD70 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Any more? 6519556[/snapback] 3 fine komposisjoner. Det er 3stk "tunge" filer, resize foto til neste post. Horisonten bør rettes opp på foto for seilene Jager, Klyver og Fokk. Fin kvalitet rett fra kamera. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Likte bilde 2 og 3 ganske bra, spennende motiver alle 3, men det var Nr.2 og Nr.3 som falt i smak ho meg Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg synes det var litt kjedelige bilder, ok teknisk, men motivene blir for kjedelige for meg. Har dessverre ikke noe mer utfyllende kritikk. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Greie bilder Men jeg synest det var mye støy? Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Veldig bra bilder med fine utsnitt. Nå er nok jeg litt mer enn normalt interessert i det maritime. Spesielt på bilder fra sjøen synes jeg horisonten må være rett. Alt annet er skjevt, så da bør det være noe som er rett. Kanskje ekstra nøye på en seilbåt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå