Gå til innhold

kommentarer til "Oppussing av HP brio kabinett"


Anbefalte innlegg

waau! Når begynte du å bli interessert i modding? :D Er det noe broren din har "smittet" over på deg? :p Det kabinettet ditt ser skikkeli fett ut  :thumbup:  du kan sakene dine ;) Søt er du med mopedhjelm oxo ^^

7072604[/snapback]

 

søt er hun ikke bare med mopedhjelm... har du sett "bildene" :p ...

 

hvis ikke?? synd for deg :!:

7077156[/snapback]

 

Når du sier "bildene" mener du workloggen da? Isåfall, ja det har jeg, hvis ikke hadde det jo vært veldig rart å skrive det jeg gjorde :hmm:

Skjønte ikke helt hvordan jeg skal tyde det du skrev, når du sier "søt er hun ikke bare med mopedhjelm..." mener du at hun også er søt uten den etc? :love::dribble::p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
waau! Når begynte du å bli interessert i modding? :D Er det noe broren din har "smittet" over på deg? :p Det kabinettet ditt ser skikkeli fett ut  :thumbup:  du kan sakene dine ;) Søt er du med mopedhjelm oxo ^^

7072604[/snapback]

 

Hehe, hvem er du?? :p

7077196[/snapback]

 

Jeg er The Krykkemaster, kan du ikke lese? ^^ :p

+ At jeg er en random n00b, ok? :tease:

Lenke til kommentar
waau! Når begynte du å bli interessert i modding? :D Er det noe broren din har "smittet" over på deg? :p Det kabinettet ditt ser skikkeli fett ut  :thumbup:  du kan sakene dine ;) Søt er du med mopedhjelm oxo ^^

7072604[/snapback]

 

søt er hun ikke bare med mopedhjelm... har du sett "bildene" :p ...

 

hvis ikke?? synd for deg :!:

7077156[/snapback]

 

Når du sier "bildene" mener du workloggen da? Isåfall, ja det har jeg, hvis ikke hadde det jo vært veldig rart å skrive det jeg gjorde :hmm:

Skjønte ikke helt hvordan jeg skal tyde det du skrev, når du sier "søt er hun ikke bare med mopedhjelm..." mener du at hun også er søt uten den etc? :love::dribble::p

7078462[/snapback]

 

"bildene" er ikke bare de i worklogen det er noen andre bilder hu la ut en gang...

Ja hu er søt uten hjelm og...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Slik var mitt kabinett også, plastikkfront og metall på topp og sider.

Ikke hadde jeg peiling på lakk, men bare fant en farge jeg likte, vaska kabinettet og spraya.

Ikke den beste lakkjobben akkuratt, men er da fornøyd :)

Avstanden ja, ikke ta for nerme, for da blir det nesten "dammer" med lakk, de erfarte jeg på den ikke så gode måten :p

Hold litt avstand, og ikke spray alt på en gang. La det tørke og spray et tynt lag til, om du skjønner :)

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar

hmm, er ei stund sia jeg gjorde det.

Jeg bare holdt en passendes avstand og sprayet på. Husker ikke hvor mange lag jeg tok, tok så mange at det ble fint :p

 

Som du sikkert skjønner så har jeg egentlig veldig lite peiling på det :p

Men er da andre her som modder som har mye mer peiling på lakk og hvordan det skal gjøres.. :)

Lenke til kommentar

Fint prosjekt du har her :) tror kanskje du hadde tjent litt på å være mere tålmodig med lakkeringen :)

 

Til de som spørr litt om lakk her så er det ingen fasit på hvor stor avstand du skal ha, men ca 30cm er fint.

 

Kan også lønne seg å starte sprayingen utenfor kabinettet, da slipper du de første flekkene som kommer ut av boxen :) etter du er ferdig med et lag lar du det tørke en time før du legger på et nytt.. jeg bruker ta et lag pr døgn, og pusse med ganske fin våt slipepapir mellom (1200).

 

Etter det siste laget kan du "rubbe" lakken som de gjør på biler for å få et fint resultat :) bruk 2 lag grunning og 3-4 lag lakk :)

 

Dette er noe jeg har prøvd meg frem til, så om noen har en bedre metode så er det vel bare å komme med den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...