IRCdude Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) ingebritz, om du IKKE har noe konstruktivt å komme med, IKKE svar. bzerk: Dette går nok under modding, og looool: du bør vurdere en 120mm vifte i front. Endret 28. juli 2006 av IRCdude Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 IRCdude, kan hende jeg tar litt feil men det er mye mer logisk/rett å si modde et kabintt i stede for å bygge et kabinett i dette tilfellet. corect me if I'm wrong. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 bzerk: Jeg mente modding :> , bare det at jeg hadde tankene mer på ingebritz mens jeg skrev. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 haha du er herlig looOool, Det ser ut som kabinettet har potensiale for vannkjøling i bunn! Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kan ikke påstå det er plass til WC i dette kabinettet nei. Nei nei nei, ikke åttekantet viftehull til den grillen Til en slik grill må du ha en sirkel Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kan ikke påstå det er plass til WC i dette kabinettet nei. Nei nei nei, ikke åttekantet viftehull til den grillen Til en slik grill må du ha en sirkel 6599757[/snapback] Det er plass til WC i en shuttle så det burde være plass i dette kabinettet. Det handler bare om og være kreativ. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Nei nei nei, ikke åttekantet viftehull til den grillen Til en slik grill må du ha en sirkel 6599757[/snapback] Hehe, var nok jeg som bomma litt under kapping der. tenkte meg ikke helt om. med det skal vi få fiksa på en måte. Ang. denne 120 mmm vifta i front som så mange maser om. det passer direkte dårlig. Det kommer til å bli 2 stk 80 mm vifter i bånn og en 120 mm vifte i toppen, dette gir en god luftgjennomstrømning. Psuen kommer til å trekke sin egen luft og kaste den ut, uten å blande seg med resten av kabinettlufta. Dette blir nok fint bare søstern får skaffa seg lakk slik at vi kommer videre Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 looOool: Et spørsmål til deg, eller evt Tøffe-Tetra. Den sunbeam dekorasjonslisten, tror dere at det er mulig å få den på en treplate som er 6mm tykk? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Det er nok mulig ja, eneste er at den får en form som en U. Jeg trur 6 mm er maks før det beynner å se stygt ut Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hva med å ta bedre bilder av lakken ? mer rett på, ser det ikke ordentlig nå. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Skal se om jeg får tatt no i morra.. Er litt mørkt nå ^^ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Skal se om jeg får tatt no i morra.. Er litt mørkt nå ^^ 6761576[/snapback] hehe, sant det. Mange lag lakket du ? og grunna du først ? og deretter klarlakk? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 nei Gjør det enkelt jeg. Har tatt 2 lag nå Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hehe, søstern har ikke tålmodighet ti lå vente:P Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hehe, søstern har ikke tålmodighet ti lå vente:P 6761677[/snapback] Nei.. Og det har jeg erfart andre steder på pc'n Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 najs lakkering, likte det:) stå på! Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Ser bra ut dette, gleder meg til resultatet Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 ROFLMAO, så sakte det går... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Jepp... men nå skal jeg gjøre en del i helga, så jeg håper jeg blir ferdig til Lanet Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Skal du på HW.LAn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå