-Redhead- Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Her kan dere poste kommentarene til workloggen "Oppussing av HP brio kabinett" Link til worklogg Endret 18. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Kan bli bra dette, stå på =) Ikke hver dag man ser en jente som lager worklog i denne delen av foumet, hehe. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 *kremt* Nå må vel brodern stå for mesteparten av mekkinga da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Ser ut som du har gjort litt fremgang, men hva med litt flere og bedre bilder av lakkeringa da? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Ser ut som du har gjort litt fremgang, men hva med litt flere og bedre bilder av lakkeringa da? 6520092[/snapback] Erre så farlig å se lakkeringa da? , lakkinga suger banalt. ikke vits å gjøre så mye. var bare for å få baksiden av kabinettet svart. Det blir bare et bittelite vindu inn i pc'n, så du vil ikke se så mye til lakkinga. Vakke så mye lakk igjen i boksen så det blei bare 1 lag. Obs, jeg kommer sikkert til å poste litt her inne rundt mekkinga. sånn siden jeg gjør en del av det. For de som ikke veit det, jeg er brodern til Loo0ool Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Ser ut som du har gjort litt fremgang, men hva med litt flere og bedre bilder av lakkeringa da? 6520092[/snapback] Erre så farlig å se lakkeringa da? , lakkinga suger banalt. ikke vits å gjøre så mye. var bare for å få baksiden av kabinettet svart. Det blir bare et bittelite vindu inn i pc'n, så du vil ikke se så mye til lakkinga. Vakke så mye lakk igjen i boksen så det blei bare 1 lag. Obs, jeg kommer sikkert til å poste litt her inne rundt mekkinga. sånn siden jeg gjør en del av det. For de som ikke veit det, jeg er brodern til Loo0ool 6521393[/snapback] Det du skal gjøre er kutting av deler osv.. Altså ikke mesteparten. @ Klikka_bZerk: Jeg har tenkt å lakke et lag til for at det skal bli litt finere Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Syns modulen i front og de optiske drevene trenger litt lakk de også Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Ved optiske drev, så mener han cdrom og lignende, "modulen" vil jeg tro er den modulen som sitter under cdrommen. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Ved optiske drev, så mener han cdrom og lignende, "modulen" vil jeg tro er den modulen som sitter under cdrommen. 6575125[/snapback] sånn ja.. det skal lakkeres litt det også.. men er ikke så veldig nøye inni.. tar det bedre utenpå Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Helt rett IRCdude. Ikke nøye inni? Må jo ta seg tid til å gjøre en gjennomføt modd Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Helt rett IRCdude. Ikke nøye inni? Må jo ta seg tid til å gjøre en gjennomføt modd 6575153[/snapback] joa, men jeg er ikke å veldig tolmodig av meg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Tar jo ikke lange tiden å lakke den optiske drevene og den modulen der. Foresten hva med å lage hull til en 120mm vifte i front? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Tar jo ikke lange tiden å lakke den optiske drevene og den modulen der. Foresten hva med å lage hull til en 120mm vifte i front? 6575173[/snapback] Har tenkt å lage hull til en 80mm vifte der. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 80mm er både bråkete, og flytter "lite" luft. Gå for en 120mm, det koster ikke mye penger, kjøler mye mer og er STILLE. (på riktig turtall/riktig produsent) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Det er jo hull til en 80mm vifte fra før der, det er jo det modulen er til^^ Men hvorfor bruke 80mm vifte når du heller kan anskaffe deg en 120m vifte da? Jeg ser jo at det er ikke noe stress å fikse hull til en 120mm vifte i friont heller da. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 blir ikke plass.. hardisken er i veien. Har heller en 120mm i toppen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Da tar du jo heller bare viften på utsiden da, under fronten Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 fronten (tror jeg veit hva du mener) buer littegranne, så tror det blir litt vanskelig. Er ikke no proff i sånn kabinettbygging Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Du må bare se ann alle mulighetene og vurdere litt Kjøp en slim 120mm vifte da. Heter ikke kabinettbygging FFS! da bygger du vel et kabinett opp fra bunn? Dette går vel heller under som modding^^ Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Har hvertfall lakkert litt til, men får ikke lagt inn bildene ennå. SÅ tror jeg at kabinettet skal bli orange/kobber som er komplimentærfargen til blått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå