Gå til innhold

Asus F3Ja, erfaringer, formeninger?

_THX_

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøpte F3Ja`n av datakjeden. De selger den med 3 forskjellige prosessorer, å jeg valgte den minste. Sto i spek`en at skjermen skulle være 1680 x 1050 ( WSXGA+ ).......når jeg fikk den hadde den 1280 x 800 ( WXGA )!!!

Leverte den tilbake, men de har ikke funne ut av det. De mener det er skrivefeil i spek`en. Noen som har den med T2300E prosessoren og 1680 x 1050 ( WSXGA+ )?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser på det bildet over her hvor F3Ja med den største CPU koster 15100!

Jeg kjøpte meg F3Jp på amentio.no (den største versjonen med T7200 CPU) for 15400 ink frakt.!

Sjekk specsa og prisen på den før dere bestiller a versjonen...

Jeg er iaf kjempefornøyd med den.

+160GB HD

+Core 2 DUO 7200 4mb Cache

+2 GB RAM

+x1700 skjermkort

+Vanlig windows xp bruk, surfing, se tv serier i vlc osv så holder batteriet i 3 timer... (silent office mode)

Pcen er musestille....! og blir ikke varm av slik bruk

Har også spilt BF2 med denne og det går kjempebra. kjører på 1400x1050(?) i oppløsning og alle innstillinger på medium og textures på high og dette går glatt på 64 player brett..

Pcen blir ikke noe overoppheta eller noe..

Endret av sorcer83
Lenke til kommentar

Den prisen på 15100 var fra Datakjeden, som ikke akkurat er kjent for å være billigst. Prisen er siden den gang gått noe ned (14665). Hos Komplett koster den nå 13995,-

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324442

Jeg kjøpte min hos Flexi-Data i Bergen som er grei å handle hos da man kan hente varen fraktfritt i butikken i Bergen dagen etter bestilling. Koster 13994 der nå;

http://www.flexi-data.no/f.asp?action=prod...fo&popup=324442

Er forøvrig kjempefornøyd med maskinen. Den er veldig stille og rask.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...