Reddog Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg er klar for en sånn Powerisers... Må ha det Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Det som er viktigst med høytalerene er at kompisene sier "Faen for noen schvææære høytalere da, fett" når de kommer inn for første gang og skal drikke pils. Penisen blir momentant 7 cm lenger. Endret 19. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det som er viktigst med høytalerene er at kompisene sier "Faen for noen schvææære høytalere da, fett" når de kommer inn for første gang og skal drikke pils. Penisen blir momentant 7 cm lenger. 6518178[/snapback] Noe sånt? I tillegg kan du kjøpe en bilderørs-TV og 2x2 meter stålwire. Plukk ut bilderøret av TVen og heng det fra taket, og legg kretskortene på en hylle under. "Naken" TV er stilig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Bar-kjøleskap-ting 6519705[/snapback] Usj, jeg klarer aldri å fylle det opp, når jeg heller faktisk drikker det Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Bar-kjøleskap-ting 6519705[/snapback] Usj, jeg klarer aldri å fylle det opp, når jeg heller faktisk drikker det 6519724[/snapback] Det er der damen kommer inn i bildet. Hun liker ikke å se at det står tomt (det ser jo rimelig trist ut), hun tar altså ansvaret for å fylle det opp på seg. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Billiardbord Det veier opp for rosa tepper Eller bar Lenke til kommentar
iracia Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 "Getting into your home using the RFID Digital Door Lock is a breeze. Just tap your RFID card or keyfob to the reader button to activate, authenticate and unlock your door. http://www.thinkgeek.com/gadgets/security/77af/ ftw Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Kanskje ikke så veldig oppsiktsvekkende, men absolutt stilig å ha på soverommet til nattmat og øl, eller under pc-pulten til Pepsi(Max): Kr 695,- hos f.eks Microplex.no. Ellers finner du sikkert noe hos GeekStuff, som for eksempel denne 19" trippel multiskjermen. Endret 19. juli 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kjøp deg et system til å styre duppeditter med. (med sånn fjernkontroll like stor som en bok, med touch screen) Da kan du programmere inn masse digg, som f.eks styring av musikk, lys, lyd og lignende. <3 Ikke at jeg vet hva det kalles eller noe, men ... 6516455[/snapback] Det må være så utrolig digg. I fremtiden da jeg kjøper hus skal jeg bygge et nytt et med alle tekniske finesser du kan få og ha en fjernkontroll til alt fra lys, lyd, varme, bilde, forfriskninger osv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Kjøp deg et system til å styre duppeditter med. (med sånn fjernkontroll like stor som en bok, med touch screen) Da kan du programmere inn masse digg, som f.eks styring av musikk, lys, lyd og lignende. <3 Ikke at jeg vet hva det kalles eller noe, men ... 6516455[/snapback] Det må være så utrolig digg. I fremtiden da jeg kjøper hus skal jeg bygge et nytt et med alle tekniske finesser du kan få og ha en fjernkontroll til alt fra lys, lyd, varme, bilde, forfriskninger osv. 6520375[/snapback] Hehe...det er faktisk digg, jeg styrer det meste av lys, lyd, bilde og data med fjernkontrollen min. Håper også Aircondition (staves slik) som kansje skal bli satt inn her,også kan styres med den fjernkontrollen. Fikk den til og med til å fungere på en garasjeport hos en kompis Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Genialt... Har du link til produktet eller navn eller noe? Hva kosta dingsen? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Genialt... Har du link til produktet eller navn eller noe? Hva kosta dingsen? 6520466[/snapback] Kjøpte en logitech Harmony fjernkontroll, samt noen fjernstyrte "av å på ting til lys" som jeg kjøpte på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Kjøp deg et system til å styre duppeditter med. (med sånn fjernkontroll like stor som en bok, med touch screen) Da kan du programmere inn masse digg, som f.eks styring av musikk, lys, lyd og lignende. <3 Ikke at jeg vet hva det kalles eller noe, men ... 6516455[/snapback] Det må være så utrolig digg. I fremtiden da jeg kjøper hus skal jeg bygge et nytt et med alle tekniske finesser du kan få og ha en fjernkontroll til alt fra lys, lyd, varme, bilde, forfriskninger osv. 6520375[/snapback] Tror bare du kan stresse. Høres ut som om du har klart å få tak i det meste allerde. Du har skaffet mere snacks en mange av mine single kompiser har allerede idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå