Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kostet 5000,- på expert eller ? Høytalere skal komme fra Hifi Klubben, og det skal stå Yamaha på de. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Tipper de koster litt mer enn det Er Pioneer. Spør T-Solberg, det er hans utstyr. Ser han sitter og sniker her. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Kjøp deg et system til å styre duppeditter med. (med sånn fjernkontroll like stor som en bok, med touch screen) Da kan du programmere inn masse digg, som f.eks styring av musikk, lys, lyd og lignende. <3 Ikke at jeg vet hva det kalles eller noe, men ... 6516455[/snapback] Det kalles en logitech harmony, noe som jeg allerede har Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ok, noe som nesten ingen andre har... Hmm. Etter ca en times grubling har jeg kommet opp med den ultimate gjenstanden. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Love Swing Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Ho...talere_Sort.htm Sånn ser høytalere ut Og ikke sånn http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...=LG%20LHT551TB# De har så patetisk lange addresser på hjemme sida til elkjop. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Forøvrig kan jeg nevne at jeg har: Prosjektor Godt sett med surround anlegg Trenger ikke ny tv da jeg snart får 42"...Bakprosjektor tv som holder i masse Vuderer Xbox, men er ikke helt sikker enda. Kom igjen, gi meg forslag som får dama til å bitchslappe meg når jeg har kjøpt det Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Fin post Haddis. Du har min dypeste medfølelse Nå vet jeg ikke hva du har fra før. Men et must i alle hjem er et trådløst nettverk og tilhørende bærbar PC. Da kan du trekke deg bort dit du vil, og surfe på det du vil uten at noen henger over skulderen. Mange nevner Projektor og lerret. Det er absolutt herlige saker, og du får tipp topp PJ for under 10k, men du bør ha stereo som fungerer og. Foruten en HTPC eller en bra DVD spiller. Men når dette kommer opp til diskusjon regner jeg med at du mister en del av budsjettet. Faktisk så mye at det du ender opp med er en Powerball. Da kan du sitter å spinne den i sofaen og være "da king of da powwa!" Lykke til Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Ok, noe som nesten ingen andre har... Hmm. Etter ca en times grubling har jeg kommet opp med den ultimate gjenstanden. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Love Swing 6517293[/snapback] Ikke dårlig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Denne duppeditten er ikke så teknisk, men det er INGEN andre som har det. Selv er disse høyt på ønskelisten min. Skal love deg du får no rare blikk nedover Karl Johan http://www.mahadet.no/epages/MaaHadet.sf/?...Products/PR5070 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Fin post Haddis. Du har min dypeste medfølelse Nå vet jeg ikke hva du har fra før. Men et must i alle hjem er et trådløst nettverk og tilhørende bærbar PC. Da kan du trekke deg bort dit du vil, og surfe på det du vil uten at noen henger over skulderen. Mange nevner Projektor og lerret. Det er absolutt herlige saker, og du får tipp topp PJ for under 10k, men du bør ha stereo som fungerer og. Foruten en HTPC eller en bra DVD spiller. Men når dette kommer opp til diskusjon regner jeg med at du mister en del av budsjettet. Faktisk så mye at det du ender opp med er en Powerball. Da kan du sitter å spinne den i sofaen og være "da king of da powwa!" Lykke til 6517303[/snapback] HTPC har jeg, bærbar håper jeg får av jobben snart. Trådløs nettverk er oppe å går. Samt powerballen ligger på stuebordet Begynner å tenke på jeg er bortskjemt..... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Begynner å tenke på jeg er bortskjemt..... 6517312[/snapback] De ordene liksom hoppet rett ut av min egen munn Ps. Love Swingen blir jo dama også glad for. Gå for den du! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 En film for å se åssen disse powerisers fungerer Fett sier jeg bare Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Grei å ha når dama vil ha rose teppe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Heimekino er oppskrytt. Ingenting slår musikk i skikkelig stereo. :--) 6516050[/snapback] Musikk og heimekino er ikkje heilt det samme då men. Du kan jo lytte til musikk i stereo sjølv om du har heimekino. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 *rosa teppe bilde* Grei å ha når dama vil ha rose teppe 6517510[/snapback] Dama ville faktisk ha rosa teppe, men heldigvis kostet det for mye. Så gruer meg bare til hun får lønning Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sett foten ned!! Jeg er seriøs, ikke gi deg på det.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Å herregud, til og med jeg ville ikke hatt et rosa gulvteppe! Må ha en farge der flekker ikke vises så godt! Nei, sett ned foten ja! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Rosa teppe? :!: Om ho kjøper eit rosa teppe må du ta bilde og vise her inne. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 I will do... Ser for meg det blir sånn typisk: Når hun er på jobb ruller jeg sammen teppe å legger det vekk, når jeg er på jobb ruller hun det ut igjen å legger det på stuegolvet Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Velger du å kjøpe høyttaler/surround, kjøp for guds skyld noe som ser pent ut, og ikke noen gedigne monsterhøyttalere fra en annen planet. 6517268[/snapback] Menmenmen... Det er jo dem som er tøffe, stilige og som man kan flytte møbler med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå