Gå til innhold

Shopping tur med damer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp deg et system til å styre duppeditter med. (med sånn fjernkontroll like stor som en bok, med touch screen) Da kan du programmere inn masse digg, som f.eks styring av musikk, lys, lyd og lignende. <3

Ikke at jeg vet hva det kalles eller noe, men ...

6516455[/snapback]

Det kalles en logitech harmony, noe som jeg allerede har :cool:

Harmony_885_4-300x200.jpg

Lenke til kommentar

Forøvrig kan jeg nevne at jeg har:

Prosjektor

Godt sett med surround anlegg

Trenger ikke ny tv da jeg snart får 42"...Bakprosjektor tv som holder i masse

Vuderer Xbox, men er ikke helt sikker enda.

Kom igjen, gi meg forslag som får dama til å bitchslappe meg når jeg har kjøpt det :D

Lenke til kommentar

Fin post Haddis. Du har min dypeste medfølelse :)

Nå vet jeg ikke hva du har fra før. Men et must i alle hjem er et trådløst nettverk og tilhørende bærbar PC. Da kan du trekke deg bort dit du vil, og surfe på det du vil uten at noen henger over skulderen.

Mange nevner Projektor og lerret. Det er absolutt herlige saker, og du får tipp topp PJ for under 10k, men du bør ha stereo som fungerer og.

Foruten en HTPC eller en bra DVD spiller.

Men når dette kommer opp til diskusjon regner jeg med at du mister en del av budsjettet. Faktisk så mye at det du ender opp med er en Powerball. Da kan du sitter å spinne den i sofaen og være "da king of da powwa!" :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Fin post Haddis. Du har min dypeste medfølelse :)

Nå vet jeg ikke hva du har fra før. Men et must i alle hjem er et trådløst nettverk og tilhørende bærbar PC. Da kan du trekke deg bort dit du vil, og surfe på det du vil uten at noen henger over skulderen.

Mange nevner Projektor og lerret. Det er absolutt herlige saker, og du får tipp topp PJ for under 10k, men du bør ha stereo som fungerer og.

Foruten en HTPC eller en bra DVD spiller.

Men når dette kommer opp til diskusjon regner jeg med at du mister en del av budsjettet. Faktisk så mye at det du ender opp med er en Powerball. Da kan du sitter å spinne den i sofaen og være "da king of da powwa!" :)

Lykke til :)

6517303[/snapback]

HTPC har jeg, bærbar håper jeg får av jobben snart.

Trådløs nettverk er oppe å går.

Samt powerballen ligger på stuebordet :blush:

Begynner å tenke på jeg er bortskjemt..... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...