Straffa Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Valve just released this first trailer of Portal, their very experimental first person puzzle game announced with the PS3 and Xbox 360 versions of Half Life 2/Team Fortress 2. Clearly Prey gave the Valve developers some very nice ideas about how use this cool technology. Link Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Virker veldig lovende. Håper bare man kan gå inn i "spirit-walk" Lenke til kommentar
Staal Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det så virkelig kjedelig ut. Håper ikke dette kommer til PS3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Det så virkelig kjedelig ut. Håper ikke dette kommer til PS3. 6515280[/snapback] Spillet såg ihvertfall litt nytenkende ut,men er slette sikkje noe for min smak trur eg Endret 18. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Syntes konseptet så skikkelig kult ut, likte velidg god grafikken på objektene og portal-gun'en, grafikken så mye bedre ut en hl2, og de bruker sikkert den nye fysikk motoren som kommer med ep. 2 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 wow. dette var kult. bra grafikk, bra fysikk, bra idè. Ser ut som ett kongebraspill. Lurer på om de klarer å presse noe i det som kan gi det litt lengde i spillet foruten om SP. Lenke til kommentar
Terje79 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ah.. Dette så jo helt rått ut!.. Gleder meg voldsomt til denne valve-pakken kommer ut. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kan kanskje bli artig det. I alle fall ei lita stund. Bra med eit spel der ein faktisk må tenke litt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kan bli et godt spill med fin grafikk og fysikk. Hvis ikke de roter det til kan dette bli veldig bra! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Greitnok Valve ble inspirert av Prey men de kunne vært "litt" mer kreativ enn å lage ett spill som faktisk heter Portal. Jeg kunne tenkt meg denne teknologien brukt f.eks i å oppdage nye verdener ute i verdensrommet. Gå gjennom ett sort hull eller lag ett mystisk og skremmende spill basert på Event Horizon filmen. Altså ett skip kommer utfor ett sort hull som er direkte koblet til helvete bokstavelig talt. Man kunne også tatt for seg Bermudatrianglet med denne teknologien. Men det er vel ingen som er såpass kreative blant utviklere idag Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 TST: Denne tråden passer faktisk bedre, da dette spillet ikke er ekslusivt for konsollspillere.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Men det er vel ingen som er såpass kreative blant utviklere idag 6518373[/snapback] Det er derfor vi venter på at du skal lage et spill. Med den innsikten du har i spillbransjen så må jo det bli helt fantastisk! :!: Gleder meg til å se videoen. Er på Nazi Kværner nettverk nå, så får ikke sjekket den ut Endret 19. juli 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Denne tråden passer faktisk bedre, da dette spillet ikke er ekslusivt for konsollspillere.. 6518870[/snapback] Announced with the PS3 and Xbox 360 versions of Half Life 2/Team Fortress 2. Står ingenting om PC så fint om noen kan bekrefte dette også kommer på PC Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det er for godt til å være sant. Noe MÅ være feil... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Greitnok Valve ble inspirert av Prey men de kunne vært "litt" mer kreativ enn å lage ett spill som faktisk heter Portal. Jeg kunne tenkt meg denne teknologien brukt f.eks i å oppdage nye verdener ute i verdensrommet. Gå gjennom ett sort hull eller lag ett mystisk og skremmende spill basert på Event Horizon filmen. Altså ett skip kommer utfor ett sort hull som er direkte koblet til helvete bokstavelig talt. Man kunne også tatt for seg Bermudatrianglet med denne teknologien. Men det er vel ingen som er såpass kreative blant utviklere idag 6518373[/snapback] Haha. Jeg syntes de spillene du foreslo hørtes kjedelig ut. De hadde faktisk denne ideen lenge før Prey kom ut. De hadde kjøpt et eller annet spill-selskap som fant på teknologien, eller noe lignende. Du burde jo bli spill-designer siden du er så kreativ. :!: Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nei da må jeg flytte fra trondheim og belage meg på å jobbe i utlandet noe som utgår. Jeg trives her Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Spillet så jo fett ut, ligger an til mange spennende utfordringer i det spillet. kommer det ut som et eget spill? eller noe lignende med Episode One? Sitter å spillet Prey for tiden, det der med portaler og opp ned ligner en del. ps: vil legge til at spillet ser ganske begrenset ut. komme seg forbi utfordringer ved hjelp av kun portal-gun'en? Endret 19. juli 2006 av O.J Lenke til kommentar
xstian Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ok, jeg må si: Jeg har sett den traileren nå - jeg vet ikke hvor mange ganger, og... ... holy... .... crap! Noe så fett! Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jepp, dette så rett og slett kongegøy ut Tenk mulighetene om det kommer en multiplayer del til portal Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jepp, dette så rett og slett kongegøy ut Tenk mulighetene om det kommer en multiplayer del til portal 6525546[/snapback] Ja multiplayer og portal blir tøft tror jeg, vil tro at det vil oppstå mange overraskelser etter som ting kan falle ut fra hvor som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå