Gå til innhold

Portaltrailer fra Half-Life 2: Episode Two

Straffa

Anbefalte innlegg

Valve just released this first trailer of Portal, their very experimental first person puzzle game announced with the PS3 and Xbox 360 versions of Half Life 2/Team Fortress 2. Clearly Prey gave the Valve developers some very nice ideas about how use this cool technology.

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greitnok Valve ble inspirert av Prey men de kunne vært "litt" mer kreativ enn å lage ett spill som faktisk heter Portal. :roll:

Jeg kunne tenkt meg denne teknologien brukt f.eks i å oppdage nye verdener ute i verdensrommet. Gå gjennom ett sort hull eller lag ett mystisk og skremmende spill basert på Event Horizon filmen. Altså ett skip kommer utfor ett sort hull som er direkte koblet til helvete bokstavelig talt.

Man kunne også tatt for seg Bermudatrianglet med denne teknologien. Men det er vel ingen som er såpass kreative blant utviklere idag :whistle:

Lenke til kommentar
Men det er vel ingen som er såpass kreative blant utviklere idag  :whistle:

6518373[/snapback]

Det er derfor vi venter på at du skal lage et spill. Med den innsikten du har i spillbransjen så må jo det bli helt fantastisk! :!:

;)

Gleder meg til å se videoen. Er på Nazi Kværner nettverk nå, så får ikke sjekket den ut :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Greitnok Valve ble inspirert av Prey men de kunne vært "litt" mer kreativ enn å lage ett spill som faktisk heter Portal.  :roll:

Jeg kunne tenkt meg denne teknologien brukt f.eks i å oppdage nye verdener ute i verdensrommet. Gå gjennom ett sort hull eller lag ett mystisk og skremmende spill basert på Event Horizon filmen. Altså ett skip kommer utfor ett sort hull som er direkte koblet til helvete bokstavelig talt.

Man kunne også tatt for seg Bermudatrianglet med denne teknologien. Men det er vel ingen som er såpass kreative blant utviklere idag  :whistle:

6518373[/snapback]

Haha. Jeg syntes de spillene du foreslo hørtes kjedelig ut. De hadde faktisk denne ideen lenge før Prey kom ut. De hadde kjøpt et eller annet spill-selskap som fant på teknologien, eller noe lignende.

Du burde jo bli spill-designer siden du er så kreativ. :!:

Lenke til kommentar

Spillet så jo fett ut, ligger an til mange spennende utfordringer i det spillet.

kommer det ut som et eget spill? eller noe lignende med Episode One?

Sitter å spillet Prey for tiden, det der med portaler og opp ned ligner en del.

ps:

vil legge til at spillet ser ganske begrenset ut. komme seg forbi utfordringer ved hjelp av kun portal-gun'en?

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Jepp, dette så rett og slett kongegøy ut :p

Tenk mulighetene om det kommer en multiplayer del til portal :D

6525546[/snapback]

Ja multiplayer og portal blir tøft tror jeg, vil tro at det vil oppstå mange overraskelser etter som ting kan falle ut fra hvor som helst :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...