Voldsund Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) hei... Jeg skal nå kjøpe ny data, men jeg treng noen tips frå dere.... jeg har bestemt noen jeg skal ha.... skjermkort RAM Hovudkort strømforsyning har noen noen andbefaling til prosessor og harddisk? gjerne ikkje x2 prosessor Jeg skal heller ikkje overklokke Heg har tastatur og mus og skjerm, og har bestemt meg for ett kabinett jeg er ein gamer i battlefield 2 so vet dere det -takkar for svar- -Voldsund91- EDIT: jeg har nå sett på san prisguiden og det lønner ikkje å kjøpe alt hos komplett, men forstår ikke meg på det ossen sette sammen en handelvågn? Endret 18. juli 2006 av Voldsund91 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Siden du ikke skal overklokke, så kjøp et langt billigere hovedkort, muligens det billigeste du finner med passiv kjøling. Om du ikke vil ha dobbelkjerne så gå for 3800+ til cirka 1300 kr. Om du vil ha dobbelkjerne, så vil AMD snart dumpe prisene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå