Gå til innhold

høytalere og headset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig via hardware/kabelkopling og finnes ikkenoe program jeg vet om heller.

Må eventuelt være et prog som sorterer hvilke kilder (exe-filer) lydene kommer fra og det må fordele det på to separate lydutganger.

Tipper du har både headset og høyttalere på samme utgangen, det burde gjøre det fysisk umulig.

Lenke til kommentar
har musikk på høytalerne hele døgnet, men liker headset da jeg spiller.

6514991[/snapback]

om du har lydkort med flere kanaler, kan du sikkert bruke no fanzy program til å kjøre noe på bakre kanal og noe på fremre, så du f.eks har høytalere med musikk fra winamp på bakre kanal, og headset plugga inn i fremre med alt annet.

Høres egentlig bare ut som ekstra arbeid, men lykke til.

Kan evt få deg en billig forsterker og kjøre musikken fra/via den.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har ett slikt oppsett :-)

All "vanlig lyd" som f.eks. musikk og lyd fra TV kortet kommer på "vanlige" høyttallere + trådløse øretelefoner mens lyd fra spill som f.eks BF2 kommer i Headsettet med mikrofon.

For å få til dette MÅ du bruke USB headsett for så å velge lydkortet som default lydkilde til all lyd og USB headsettet velges så spesifikt i spillet. Jeg vet ikke om dette er støttet i akkurat det spillet du spiller men det fungerer hvertfall i BF2.

Lykke til.

Harryhoover (støvsugerselger)

Endret av Harryhoover
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hive meg på denne, eg har usb headsett men når eg høre musikk på høytalerane og plugger i usb headsette så e d bare den sangen som blir spilt som spiller på høytalaren, mens neste sang kommer i headsette. Bruker spotify kos får eg til og spela musikk frå høytalarane heile veinen ?

Lenke til kommentar
Hive meg på denne, eg har usb headsett men når eg høre musikk på høytalerane og plugger i usb headsette så e d bare den sangen som blir spilt som spiller på høytalaren, mens neste sang kommer i headsette. Bruker spotify kos får eg til og spela musikk frå høytalarane heile veinen ?

I mange programmer kan du velge hvilekt lydkort det skal bruke, dog tror jeg ikke spotify kan det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...