.patrick Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Er det mulig å filtrere lyden slik at spill kommer i headsettet, men så å si allt annet kommer i høytalerne? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 off topic: men hva er vitsen med det? :S Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 har musikk på høytalerne hele døgnet, men liker headset da jeg spiller. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er ikke mulig via hardware/kabelkopling og finnes ikkenoe program jeg vet om heller. Må eventuelt være et prog som sorterer hvilke kilder (exe-filer) lydene kommer fra og det må fordele det på to separate lydutganger. Tipper du har både headset og høyttalere på samme utgangen, det burde gjøre det fysisk umulig. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 har musikk på høytalerne hele døgnet, men liker headset da jeg spiller. 6514991[/snapback] om du har lydkort med flere kanaler, kan du sikkert bruke no fanzy program til å kjøre noe på bakre kanal og noe på fremre, så du f.eks har høytalere med musikk fra winamp på bakre kanal, og headset plugga inn i fremre med alt annet. Høres egentlig bare ut som ekstra arbeid, men lykke til. Kan evt få deg en billig forsterker og kjøre musikken fra/via den. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Tipper du har både headset og høyttalere på samme utgangen, det burde gjøre det fysisk umulig. 6515000[/snapback] Til nå har jeg bare byttet kabler da jeg spiller (tungvindt), men det er flere utganger på lydkortet. Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hei Jeg har ett slikt oppsett :-) All "vanlig lyd" som f.eks. musikk og lyd fra TV kortet kommer på "vanlige" høyttallere + trådløse øretelefoner mens lyd fra spill som f.eks BF2 kommer i Headsettet med mikrofon. For å få til dette MÅ du bruke USB headsett for så å velge lydkortet som default lydkilde til all lyd og USB headsettet velges så spesifikt i spillet. Jeg vet ikke om dette er støttet i akkurat det spillet du spiller men det fungerer hvertfall i BF2. Lykke til. Harryhoover (støvsugerselger) Endret 18. juli 2006 av Harryhoover Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 kjøp deg et headset som er USB, da kan du gørte det og du slipper å bytte kabler heile tida. Lenke til kommentar
Dream_0n Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hive meg på denne, eg har usb headsett men når eg høre musikk på høytalerane og plugger i usb headsette så e d bare den sangen som blir spilt som spiller på høytalaren, mens neste sang kommer i headsette. Bruker spotify kos får eg til og spela musikk frå høytalarane heile veinen ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hive meg på denne, eg har usb headsett men når eg høre musikk på høytalerane og plugger i usb headsette så e d bare den sangen som blir spilt som spiller på høytalaren, mens neste sang kommer i headsette. Bruker spotify kos får eg til og spela musikk frå høytalarane heile veinen ? I mange programmer kan du velge hvilekt lydkort det skal bruke, dog tror jeg ikke spotify kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå