7r Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Er det jeg som blingser, eller Har tunerne på Hauppage sitt TV-kort krympet? Se forskjellen: Hvorfor er tunerne mindre på dette kortet som jeg har kjøpt? Er dette de nyere Samsung-tunerne? Hvorfor har Hauppage skiftet tunere? Har det noe med at 2 store Philips-tunere ved siden av hverandre ble for varmt? Er det noen som vet om det er noe forskjell i billedkvaliteten? Jeg ser at det står det samme på begge versjonene: Endret 24. juli 2006 av 7r Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har lagt merke til det same sjølv. kort kjøpt i november i fjor kom med dei store, mens kort kjøpt i mai kom med dei små. har ikkje lagt merke til noko stor forskjell men har heller ikkje fått kjørt dei atmed kvarandre. Lenke til kommentar
7r Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Har lagt merke til det same sjølv.kort kjøpt i november i fjor kom med dei store, mens kort kjøpt i mai kom med dei små.har ikkje lagt merke til noko stor forskjell men har heller ikkje fått kjørt dei atmed kvarandre. 6514859[/snapback] Har du begge versjonene? Ser ut til at brikkesettet er likt ellers. Noen som har noe mer spesifikasjoner om selve tunerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå