EivindMN Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg trengerå få lagret tekst på en side ved å skrive inn i en tekstboks på en annen side i Dreamweaver. Hvis jeg kunne få hjelp til det ville jeg være evig takknemlig Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Her må du nok bruke litt HTML. Lenke til kommentar
EivindMN Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 greit, det, men jeg har rett og slett ikke noe peiling på html. Hvis det er noen som vet om noen koder, så... Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Oi! Beklager så mye. Jeg mente PHP Lenke til kommentar
EivindMN Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 hjalp meg mye. HTML har jeg jo prøvd noe, men php har jeg aldri prøvd. hvis det er noen som vet hva jeg skal gjøre, så bare si i fra... Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 HTML går mest på utseende av siden. Hvis du vil at siden skal gjøre ting og nesten fungere som et helt program må du bruke PHP. I ditt tilfelle vil du at man skal skrive inn noe som så blir lagt ut på en nettside. Dette må gjøres som et program for ved bare å lage et utseende vil du ikke klare å sende den skriften som blir skrevet inn i tekstboksen. Desverre har jeg ikke nok erfaring, så jeg vet ikke hvordan du skal gjøre det Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Sider med info som kan hjelpe deg: www.php.net www.sindrem.com PHP-forumet på diskusjon.no Det er ikke gjort over natta å lære seg PHP men, når du kan det gir det ubegrensede muligheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå