Gå til innhold

Nokia 3510 dårlig i test?

tp88

Anbefalte innlegg

På ITavisen.no kom Nokia 3510 dårlig ut i test i "Erfaren" klassen. Jeg har litt lyst å høre deres formeninger fra dere som eier denne telefonen. Hva synes dere om prisen i forhold til hva telefonen inneholder? Jeg har 3510 selv...håper på litt respons :smile:

Testen finner du på: http://www.itavisen.no/art/1299688.html

[ Denne Melding var redigert av: Bacon_Boy på 2002-10-17 20:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig å dårlig...kom jo mitt på treet i den klassen da. 28 poeng kan den telefonen på 1 plass, men 114 poeng over den som ligger på siste. Er bare jevnt i teten.

Men uansett. Hadde noen innlegg tidligere om denne telefonen og hvor fantastisk den var. Men det var bare i starten. Det var jo skikkelig stas å være blandt de første med polyfoniske ringetoner.

En liten stund etterpå hører en om at det skal komme en oppgradert versjon, en 3510i, med fargeskjerm og java muligheter til samme pris. Var ikke hyggelige nyheter.

Mine erfaringer: har hatt den siden sommer, og kan vel si at det er en ok mobil. Har hatt problemer med den i det siste. Umulig å ringe og sende sms til den, lell om jeg tar inn fullt å greier. Må slå telefonen av og på ca 5-10 ganger om dagen. SURT!

Vetta faan hva som er galt, er bare lei nå. Sikkert mine feste-vaner den ikke har tålt. JJ

Men når telefonen virket som den skulle så var den bra. MASSE plass! 500 telefonnummer og plenty med sms. Polyfoniske ringetoner også.

Den fikk et "riktig" resultat på den testen. Synes nå jeg da.

Lenke til kommentar

Har 3510, synes den er kjempe til mitt bruk da...har ikke noen problemer med den. Den blir nok i lomma mi lenge :smile:

At den kommer "dårlig" ut i test skjønner jeg rett og slett ikke, har hadd mange mobile og vil si denne er den beste. ringer du og spiller litt, knotter en og annen sms og liker kule ringelyder så er denne DIN mobil til "Nice Price"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan ikke bare stole på di ***** testene!!!

(du kan derimot stole på alle på hardware så spør her hver gang du lurer på noe)

Ble litt sur nesten...

Den fikk også dårlig i TV2 hjelper deg

Uansett TV2 hjelper deg suuuuger... Prøvde å sette multicom i dårlig lys fordi en tulling ikke klarte å sette i CPU'en riktig å mente da at det var dems feil?!?!?!?!

Min mening er at 3510 er en kongetelefon. Eneste minus er at den er litt stor i forhold til noen andre mobiler (men til gjengjeld har den bra display og den er lett). Vent heller på 3510i.

Den har samme farge-display som 7210 og har java. Ellers er den helt lik som den vanlige.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-17 23:10, skrev JoaJoa:

Dårlig å dårlig...kom jo mitt på treet i den klassen da. 28 poeng kan den telefonen på 1 plass, men 114 poeng over den som ligger på siste. Er bare jevnt i teten.

Men uansett. Hadde noen innlegg tidligere om denne telefonen og hvor fantastisk den var. Men det var bare i starten. Det var jo skikkelig stas å være blandt de første med polyfoniske ringetoner.

En liten stund etterpå hører en om at det skal komme en oppgradert versjon, en 3510i, med fargeskjerm og java muligheter til samme pris. Var ikke hyggelige nyheter.

Mine erfaringer: har hatt den siden sommer, og kan vel si at det er en ok mobil. Har hatt problemer med den i det siste. Umulig å ringe og sende sms til den, lell om jeg tar inn fullt å greier. Må slå telefonen av og på ca 5-10 ganger om dagen. SURT!

Vetta faan hva som er galt, er bare lei nå. Sikkert mine feste-vaner den ikke har tålt. JJ

Men når telefonen virket som den skulle så var den bra. MASSE plass! 500 telefonnummer og plenty med sms. Polyfoniske ringetoner også.

Den fikk et "riktig" resultat på den testen. Synes nå jeg da.

Aldri opplevd noe av det du sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...