Gå til innhold

Tilbakemelding på 3 ( HELE D: ) bilder.

Anbefalte innlegg

Ja, det blei vel så misslykka sist gang jeg prøvde, men jeg prøver igjen alikevell. ( øvelse gjør mester )

Har ikke verdens beste kamera, men jeg er så glad i perspektiv, men holder meg til etpunkts på foto så langt.

( om de skulle bli så alt for store kan jeg bare fjerne IMG taggen.

ekstremtbilde1kk6.jpg

På det første her la jeg på litt ekstra farge i photoshop et par steder, men det er sikkert synelig.

ekstremtbilde2kj7.jpg

På det andre tok jeg et "snapshot" som det så fint heter.

Ville egentlig få med "planta" og tenkte egentlig ikke over resten så godt.

Skulle jeg tatt bildet igjen ville jeg fått med noe himmel, og litt mindre asfalt.

ekstremtbilde3bi7.jpg

Her skulle jeg ha med bilen, men siden det er et lite "delay" på kameraet mitt blei den ikke så midt på som jeg ville ha det.

men det her viser vel bare at bilen kjører ut av bildet.

Jeg er da ingen ekspert ( merkes nok ^^ ) men kritikk og det hele ønskes da gjerne.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To ting:

Bildene må for alt i verden ikke bli så store som dette, har ikke sjanse til å se noen ting (Sitter på en laptop med oppløsning av typen xga - 1024x786) Det er håpløst å scrolle med denne muspaden osv.

Det siste er at det ikke finnes noen form for motiv i bildene dine. Dette blir veeldig snapshot!

Lenke til kommentar

Snapshots pleier normalt å inneholde noe, det er hele formålet med snapshots. Derfor er dette mer tilfeldige shots. Desverre kan jeg ikke se noe motiv som fenger meg her, bare en lek med skeive vinkler.

Edit: Kosten var best, men heller ikke den gav meg noe mer enn et par sekunders undring.

Ps: kritikken av filstørrelsen/bildestørrelsen er absolutt berettiget.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Likte kosten litt.... behold det bildet.., bytt ut de andre ;)

For all del; Lek deg med kameraet... Det er måten å bli bedre på.

Leste her på forumet en gang om en som ville "øve" seg i å se motiver... Anbefalingen han fikk var: "Ta bussen et godt stykke. Gå hjemover, men stopp minst 1 gang pr 20 skritt og ta et bilde" ... tror det var noenlunde korrekt sitert... Vet ikke om det virka, men jeg kan tro at en kan komme over litt morsomme ting på veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...