Hitman2k Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hei folkens Når jeg jeg slår på SLI på maskina mi. Og skal spille Hl2 eller batefilde 2 så kommer det en sånn rute opp på venstre side av skjermen som ikke går bort.. Noen som har hatt det samme probleme og noen som vet hvordan jeg kan få det bort ? Jeg har Gforce 6600 GT kort . Takk for alle svar Bilde: (ps trykk på bilde hvis det skal bli større) Mvh Hitman Endret 18. juli 2006 av Hitman2k Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) mener jeg husker riktig når jeg sier at du går inn i nvidia settings (fra oppgavelinjen) og klikker på en arkafan det står SLI. Der er det haket av for å vise GPU prestasjon ettellerannet, fjerner du haken skal det ikke vise i spill... skal være enkelt å finne lykke til Endret 18. juli 2006 av BrickTop Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 mener jeg husker riktig når jeg sier at du går inn i nvidia settings (fra oppgavelinjen) og klikker på en arkafan det står SLI. Der er det haket av for å vise GPU prestasjon ettellerannet, fjerner du haken skal det ikke vise i spill... skal være enkelt å finne lykke til 6514823[/snapback] Jeg fikk det til tuuussseennn takk. Har strevd med å prøve å få det bort i noen månder nå hehe ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå