VikinGz Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg tenkte å prøve vista transformer pack 4.0 Men når jeg starta maskina på nytt får jeg ikke på explorer :S Jeg får ikke starta den manuelt heller noen som vet hva problemet er? Evt. hvordan jeg kan få det tilbake å kjøre.... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) explorer.exe du snakker om? <ctrl-alt-delete> - <fil-ny oppgave (kjør...)> - explorer.exe Endret 18. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 explorer.exe du snakker om? <ctrl-alt-delete> - <fil-ny oppgave (kjør...)> - explorer.exe 6514408[/snapback] Får besjed om at filen ikke fins Men ble så jeg formaterte.... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, det var vel det beste i ditt tilfelle Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg brukte den trans.pakken jeg fikk samme problem, men jeg starta opp i dos. Kopierte "explorer.vbk" til c:\ så endra jeg navn på den til explorer.exe så kopierte jeg tilbake. Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 er disse "wannabe vista" pakkene virkelig verdt det? hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå