hardmongo Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) tok dette i går.. er veldig fersk innen denne type fotografering, men synes det ble rimelig bra har dere noe å si om det? Endret 18. juli 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Bra fanget i svevet, men desverre litt rotete og forstyrende bakgrunn. På min skjerm ser det ut som fokus ligger noe for langt i front (ansiktet virker ikke helt i fokus). Ingen krise på et sånt bilde som dette, men optimalt etter min smak hadde hele syklisten vært i fokus. Edit: Leif Edit2: Leif igjen Endret 18. juli 2006 av FaMe Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 det første jeg ser på det bilde er den veldig hvite stjerna den stjeler mye av fokusen for min del. tror jeg ville fjerna den Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Synes det er et helt greit bilde i sin genre, selv om jeg hadde ventet en mer utfordrende løsning fra deg. Stjernen ville jeg ikke fjernet. Ikke noe annet heller. Det får da være grenser for hvor perfekt verden skal fremstilles. Fremtidens arkeologer kommer til å tro at vår tid var kjemisk renset for alle forstyrrende detaljer når de studerer gamle bilder. Bildesminke og kloning bør ikke altid brukes, slik at det eksisterer noen spor av virkeligheten igjen i bildene våre. Verden er ikke så steril, heldigvis. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) det er ikke et svev, han planter hjulene i gjerdet.. og fokus ligger på den stolpen bakhjulet treffer takker for kommentarer, og er ganske enig med deg, PMnormal Endret 18. juli 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 her er to til i samme slengen.. er mest fornøyd med det første jeg la ut Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 likte best det siste egentlig. veit ikke hvorfor. men for al del bra bilder alle sammen Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Var lite fart og action i første bilde liksom, bedre de siste. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Siste bildet var helt klart best Likte det veldig godt. Gav en litt urban feeling hvis du skjønner. Det eneste som jeg kan påpeke er "bøllefrøet" som står i bakgrunnen og lager grimaser Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Syns de ble bra jeg, likte best bilde nr2, likte minst bilde nr3 grunnet mannen i bakgrunnen Lenke til kommentar
Meits Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 det er ikke et svev, han planter hjulene i gjerdet.. Så rart, det ser ikke slik ut. Ingen anklage, men bildet narrer meg litt til å tro at syklisten er lagt oppå. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Se hvordan skuldra er i forhold til kanten, det hjalp meg til og se at den var vært gjerdet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå