Morth Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Heisann der, Jeg har en stund nå sett etter en bærbar PC som ligger rundt 10 000 kr. Dette er en hovedsaklig studie-PC, men jeg skal bo i Paris neste semester, så den blir å fungere som spille- og musikk/video PC også. Jeg fant til slutt DENNE PCen, som oppfyller det meste av krav jeg har til en bærbar. Det jeg lurer på, er egentlig bare hvordan lydnivå og varmeutvikling er på denne saken. Jeg har ikke klart å finne ut noe om dette ennå, men lurer på om noen av dere som er mer drevne innen bærbare PCer kan finne ut. Evt, kan jeg ringe SHG shop, ville de vite dette? Det virker uansett som du får mye PC for pengene her, bl.a. er det: 2048 MB RAM 100 GB HD ATI Radeon Mobility X1600 (256MB) Intel Core Duo T2400 (1.833GHz) - Dual Core For 10600. Noen som har noen tanker/inspill om denne? Takk! Endret 18. juli 2006 av Morth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ligner mye på zepto znote 6214W. Vet ikke hvordan denne pc'en er. Du kan jo prøve å ringe shg, du taper ikke noe på å spørre;) Varmeutviklingen vil vel være noe slik som zepto vil jeg tro..? (siden de inneholder det samme). Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Driver såvidt å snuser på samme maskin selv. Den ser veldig kurant ut utifra specsene men vanskelig å finne noen som faktisk har prøvd en :\ Lenke til kommentar
Morth Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Skjønner hva du mener, ser jo ut som en knallmaskin dette her. Likevel ikke mye blest rundt den. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Spesifikasjonene ser bra ut. Det er nok et bra kjøp. Jeg vet om at én bruker på forumet har klaget over pcene fra SHG, men jeg vet ikke hvor reellt dette er. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Trolig veldig reellt og det har vært mange av de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå