arnegn Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Til de som har bokser som fryser ofte: Pass på at strømadapteren får godt med luft, og ikke ligger inneklemt noe sted. Det er minst like viktig som for selve 360'en. Jeg har min 360 inne i et tv-kabinett for å dempe støyen (med godt med utlufting på baksiden, vel og merke), men strømadapteren min står på en rist utenfor slik at den får bra med luft fra alle kanter. Boksen min har ikke hengt seg en eneste gang siden jeg kjøpte den ved launch. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Til de som har bokser som fryser ofte: Pass på at strømadapteren får godt med luft, og ikke ligger inneklemt noe sted. Det er minst like viktig som for selve 360'en. Jeg har min 360 inne i et tv-kabinett for å dempe støyen (med godt med utlufting på baksiden, vel og merke), men strømadapteren min står på en rist utenfor slik at den får bra med luft fra alle kanter. Boksen min har ikke hengt seg en eneste gang siden jeg kjøpte den ved launch. 6915280[/snapback] Strømadapteren min får bra med luft men den henger seg uannsett. Får ingen feilmeldinger heller. Er problemet mitt nokk til at jeg kan sende den inn til Rep? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Om den henger seg støt og stadig hadde ikkje eg nølt me då sende den inn ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå