savory naits Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Samme her. Jeg har fått røde ringer et par ganger ved oppstart, men det skulle ikke mer enn å skru den av og på igjen for å fikse problemet. 6905830[/snapback] Det er nok ikke fikset.. når det først har komt vil det ikke ta så lenge før det kommer igjen og man ikke får start på den i det hele tatt. Dessverre Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 sitter her klar til og bestillte x360 fra elkjøp men etter og ha lest denne tråden så lure eg på om det eneste 360 gjir er et magesår.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 sitter her klar til og bestillte x360 fra elkjøp men etter og ha lest denne tråden så lure eg på om det eneste 360 gjir er et magesår.. 6906843[/snapback] Min 360 fungerer fortsatt siden 2. Desember , den er også åpnet og garantien er bye bye .Men jeg sover fortsatt like fint om natten Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 sitter her klar til og bestillte x360 fra elkjøp men etter og ha lest denne tråden så lure eg på om det eneste 360 gjir er et magesår.. 6906843[/snapback] Min 360 fungerer fortsatt siden 2. Desember , den er også åpnet og garantien er bye bye .Men jeg sover fortsatt like fint om natten 6906866[/snapback] Garantien er vel ikke bye bye. MS har iallefall 1års garanti på den slik at hvis den ryker innen den tid får du byttet den. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 sitter her klar til og bestillte x360 fra elkjøp men etter og ha lest denne tråden så lure eg på om det eneste 360 gjir er et magesår.. 6906843[/snapback] Min 360 fungerer fortsatt siden 2. Desember , den er også åpnet og garantien er bye bye .Men jeg sover fortsatt like fint om natten 6906866[/snapback] Garantien er vel ikke bye bye. MS har iallefall 1års garanti på den slik at hvis den ryker innen den tid får du byttet den. 6906875[/snapback] er vel ikke det når jeg har rota inni 360'en.... Gjorde det også med min PS2, men var heldig og fikk ny på garantien Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hadde vore litt spennande og kjøpt den og sett så lenge den holdt.. Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg venter spent på eske fra DHL, så jeg får sendt inn min Xbox. Ringte til Xbox support på mandag.. men har fremdeles ikke hørt noe fra DHL. Hvor lang tid tok det for dere før dere fikk eske? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Min er kjøp ved launch. Funker fint som faen. Har fått røde ringer på den en gang, men det var i sammenheng med kraftig lynnedslag og tordenvær. En TV ble ødlagt, en router og et stk nettverkskort. Men xboxen var bare å reboote så funket den helt flott igjen. For meg virker det som den er robust som faen. Den har stått på verdens mest støvete rom i snart et år nå, og den klager fremdeles ikke. Lenke til kommentar
savory naits Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg venter spent på eske fra DHL, så jeg får sendt inn min Xbox. Ringte til Xbox support på mandag.. men har fremdeles ikke hørt noe fra DHL. Hvor lang tid tok det for dere før dere fikk eske? 6906957[/snapback] Du må nok ringe til DHL (nummeret står på www.dhl.no) Det gjorde jeg. Tror ikke de kommer av seg selv, man må ringe og bestille en hentetime visst nok. Men for alt jeg vet så kan det jo hende de dukker opp men for at de skal komme snarest mulig ville jeg ringt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 sitter her klar til og bestillte x360 fra elkjøp men etter og ha lest denne tråden så lure eg på om det eneste 360 gjir er et magesår.. 6906843[/snapback] hehe! Min 360 har ikkje gitt meg magesår på dei 9 månadene eg har hatt den. Den har derimot gitt meg fleire hundretals timar med glede. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 sitter her klar til og bestillte x360 fra elkjøp men etter og ha lest denne tråden så lure eg på om det eneste 360 gjir er et magesår.. 6906843[/snapback] hehe! Min 360 har ikkje gitt meg magesår på dei 9 månadene eg har hatt den. Den har derimot gitt meg fleire hundretals timar med glede. 6913233[/snapback] Har hatt min siden launch jeg og, ingen problemer. Pass bare på å gi den nok luft så den ikke får det for varmt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jepp. Eks-damen til ein kamerat av meg, gav derimot han magesår. Så trur XBOX 360 e ganske 'safe bet' Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Eg har ijallefall ikkje lagt merke til noko ustabilitet! Men 360'en varmer godt! Utroleg nok så finnes det betre og meir stillegåandes alternativer for å varme stua! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 sitter her klar til og bestillte x360 fra elkjøp men etter og ha lest denne tråden så lure eg på om det eneste 360 gjir er et magesår.. 6906843[/snapback] Jeg har hatt min side 2. Desember og aldri hatt problemer utover overheating to ganger - og dette var fordi boksen sto klemt imellom en projektor og en åpen PC (rett ved skjerkortet), så det var ikke så rart. Lagde litt mer rom, og den var sitt gode, gamle seg igjen. Av de jeg kjenner som kjøpte sin 360 2. Desember i fjor, dette er vel rundt en ti personer, så har jeg ikke hørt om en eneste som har hatt noen seriøse problemer med sin konsoll. Mulig vi har vært veldig heldige, men de funker nå iallefall. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 har hatt min i snart 2 månder og hele dritten hang seg under spilling allerede dag nummer 2 og har vel gjort det omtrent hver gang jeg spilt. Lurer på om jeg skal sende den inn men da må jeg være uten maskin alt for lenge Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 når vi er i dette hjørnet i dag. Så er det veldig kjedelig at sånt skjer. Min har fryst et par ganger siden jeg kjøpte den. Tror de fleste ganger ermin egen feil, for en liker ikke at jeg driver innpå xboxlive guiden og skriver sjekker profiler, skriver melding osv mens jeg har en lobby etc. oppe. i multiplayer eller andre ting som krever litt mer nett osv. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvor mye skal til for at man kan sende inn 360`en til MS? Må man ha fått røde lys eller? Bare lurer litt fordi 360`en min fryser ganske ofte. Må være snakk om ca 50 ganger siden 2.desember nå. Senest 4-5 ganger i går... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvor mye skal til for at man kan sende inn 360`en til MS? Må man ha fått røde lys eller? Bare lurer litt fordi 360`en min fryser ganske ofte. Må være snakk om ca 50 ganger siden 2.desember nå. Senest 4-5 ganger i går... 6915095[/snapback] Trengs noen røde lys. Men er du så plaget som du sier og kan leve uten 360'en 1 ukes tid, så bare gi 360'en lite luft og den tar kvelden Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvor mye skal til for at man kan sende inn 360`en til MS? Må man ha fått røde lys eller? Bare lurer litt fordi 360`en min fryser ganske ofte. Må være snakk om ca 50 ganger siden 2.desember nå. Senest 4-5 ganger i går... 6915095[/snapback] Trengs noen røde lys. Men er du så plaget som du sier og kan leve uten 360'en 1 ukes tid, så bare gi 360'en lite luft og den tar kvelden 6915138[/snapback] Hehe... Kanskje det... Kan ihvertfall klare meg uten boksen noen dager. Er borte på arbeid 14 dager av gangen så. Går det ikke å bare si til support at jeg har fått noen røde lys som er borte igjen, men at boksen låser seg ofte? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hvor mye skal til for at man kan sende inn 360`en til MS? Må man ha fått røde lys eller? Bare lurer litt fordi 360`en min fryser ganske ofte. Må være snakk om ca 50 ganger siden 2.desember nå. Senest 4-5 ganger i går... 6915095[/snapback] Trengs noen røde lys. Men er du så plaget som du sier og kan leve uten 360'en 1 ukes tid, så bare gi 360'en lite luft og den tar kvelden 6915138[/snapback] Hehe... Kanskje det... Kan ihvertfall klare meg uten boksen noen dager. Er borte på arbeid 14 dager av gangen så. Går det ikke å bare si til support at jeg har fått noen røde lys som er borte igjen, men at boksen låser seg ofte? 6915247[/snapback] ring og spørr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå