Gå til innhold

Trøbbel med X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Jeg er på min tredje boks og i dag har jeg fått litt trøbbel med den.

Når jeg skal starte den så durer den i et par sekunder før den skrur av seg selv. Etter mange ganger så kommer den på.

Er dette en typisk feil?

Litt dritt hvis jeg må sende enda en boks inn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke helt med deg, men du har en strømledning og en powerknapp du kan trykke på.

Trenger ikke 100 sider manual for å skjønne om ting er riktig satt opp.

For en idiotisk quote

Endret av avanore
Lenke til kommentar
hoho, this kitty sure can scratch.

Som jeg sa, ingenting personlig. Men du så kansje ikke det.

Uansett, om jeg har en strømledning, og en knapp - hva har det med saken å gjøre? :)

6514550[/snapback]

Hva mener du ellers med maskinisten og ikke maskinen?

Jeg tviler på at MS river seg i håret fordi brukerne ikke vet hvordan maskinen virker.

Uansett så har jeg god erfaring innen sjangeren da jeg jobber med det til daglig.

Nå vet jeg selvfølgelig ikke hva som er feil på boksen da den skrur seg av plutselig etter oppstart og jeg åpner ikke den da jeg mister garantien.

Kommentaren din er idiotisk og fremstår som alle har eller hatt problem med boksen er brukerens feil og ikke maskinen.

On topic:

Har sjekket at den ikke er for varm og den får nok luft. Får ikke noen røde lys eller noe annet enn at den skrur seg av etter oppstart og må skru på opptil flere ganger.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Man sku nesten tro at i noen tilfeller det er maskinisten som feiler noe.

Og ikke maskinen.

Nothing personal.

6514463[/snapback]

"Jeg har månedens brev i FHMs juli nummer" Med tanke på ditt 360 svar så må brevet i FHM være månedens dummeste...... :tease:

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
Høres ut som enda en buggy x360. Men hva er duringen som kommer fra maskinen ? Hadde tidligere et tilfelle av en kunde som hadde ødelagt cd-rom'en på boxen og den durte noe vanvittig.

6514742[/snapback]

Litt dårlig forklart der. Mente den durer og går som den skal under oppstart men det kommer ingen bilde. Så skrur den seg av etter noen få sekunder.

En kompis av meg har 50/50 sjanse for at den startes opp med bilde siden han fikk den så kanskje det er flere her som har samme problem. Er jo ikke noe krise så lenge den kommer til slutt.

Blir det for ille så får jeg bare ringe MS

Lenke til kommentar

Første kommentaren min kom pga at jeg, og de fleste jeg kjenner til er på sin første XBOX. Det skal litt til å knøle til 3 stk da.

Så da må man jo begynne å eliminere litt teorier.

Men jeg ser jo at ikke alle klarer å ta en harmløs spøk som går på Deres bekostning.

Forøvrig, er vel ikke vits å lage en ny tråd for hvert eneste problem til XBOX 360? Snakk om å gi brensel til PS-leiren.

Og, til Dudley; Mye mulig. Men jeg vant hvertfall :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Jeg hadde et tilsvarende problem der jeg ikke fikk bilde når jeg trykket på powerknappen, men etter et par forsøk gikk det bra. Dette skjedde de første dagene etter jeg hadde kjøpt den, men så forsvant plutselig problemet.

Endret av espent
Lenke til kommentar
Det skal litt til å knøle til 3 stk da.

6514855[/snapback]

Ja. Vi forbrukere som har "knøla" til 3 stk bruker som regel hammer og øks når vi skal skru på boksen.

For min del sitter jeg i sofaen med en piffer og skyter på powerknappen fordi jeg ikke orker å trykke på kontrolleren eller på boksen.

Lenke til kommentar

Du er på din 3dje maskin allerede og denne er også i ferd med å ryke ? Helt utrolig, haha. Snakker om dritt MS kommer med. Skulle ikke tro det var mulig.

Men det er vel kanskje et tegn på at det er på tide a droppe driten og vente på PS3.

Lenke til kommentar
Du er på din 3dje maskin allerede og denne er også i ferd med å ryke ? Helt utrolig, haha. Snakker om dritt MS kommer med. Skulle ikke tro det var mulig.

Men det er vel kanskje et tegn på at det er på tide a droppe driten og vente på PS3.

6515307[/snapback]

PS3 kommer vel med flere feil og dobbel så dyr http://www.digi.no/php/art.php?id=311318

Men uansett kunne det alltid vært smart og bare ta en telefon til MS for og høre.

Lenke til kommentar

6515307[/snapback]

Lenge siden sist mann! Godt å se korstoget har begynt å rulle igjen!

Synd det avanore. Om min nye boks som forhåpentligvis ankommer i løpet av uken/starten neste uke, ikkje funker. Ja da blir eg litt lei meg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Høres merkelig ut, men hvis alle kontakter er skikkelig stappet i og alt har god lufting så er det vel bare å sende den inn...

Sliter litt med Prey for tiden, men det ser ut som bugs i det spillet (siden boksen ikke har frøset en eneste gang siden jeg kjøpte den 2. desember). Klikket en del i dette spillet i begynnelsen, noen andre som har hatt dette problemet?

Går forøvrig fint nå når jeg er kommet et stykke på vei (rasende festlig spill btw).

Lenke til kommentar

6515307[/snapback]

Morsom skrue du, men hvis PS3 blir like "feilfri" som PS1 og PS2 kan det nok hende du må revurdere ditt patetiske fanboy vrøvl. Etterhvert som konsollene blir kraftigere og mer avanserte jo større sjansje er det for feil. De som er tidlig ute med innkjøp av teknologisk utstyr får alltid merke det. Greit nok at det er unødvendig irriterende at det er en del problemer med X360, men å framstille det som at det er noe unikt for MS er bare latterlig.

PlayStation: Quality of construction

PlayStation 2: Technical Issues

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...