Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hei, etter å ha sett i de gamle HjemmePC-bladene fant jeg to linux-versjoner; Ubuntu LinspireLIVE Hvordan bruker jeg de? Når jeg åpner mappene kommer det opp .iso-filer som åpnes i RAR. På forhånd takk! EDIT: Hvor laster jeg ned nyeste versjon? Behøver også hjelp med kommandor og lignende. Endret 18. juli 2006 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) start ditt favoritt brenneprogram. Velg "burn image". Viss du er usikker, så les dokumentasjonen som fulgte med brenneprogrammet. Oppdaterte bilder finner du t.d. på heimesida til distrubisjonen, og på 3.dje part sider som t.d. linuxiso.org og distrowatch Endret 18. juli 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 jeg har nero; funker det der? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, les dokumentasjonen..... (trykk F1, eller velg hjelp frå menyen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Huh? Jeg skjønner desverre ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Han meiner at du skal lese i hjelp for å finne ut korleis du brenn eit image i Nero. Skal gjere det enkelt for deg: Ikkje start noko "prosjekt" når du opner Burning Room, og velg so Recorder --> Burn image. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 start ditt favoritt brenneprogram. Velg "burn image". Viss du er usikker, så les dokumentasjonen som fulgte med brenneprogrammet. 6514263[/snapback] Siterer meg sjølv litt, eg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Mr.Elendig: Det er ikke sikkert at det heter "Burn Image" I alle Brennerprogrammene for Windows. Det må du huske på. Nero har det ja, men er ikke sikkert at alle de andre har det. Alle brennerprogrammene har forskjellige måter man brenner ting på. Veritas sitt brennerprogram har f. eks en helt annen måte å brenne Image på enn Nero. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 jeg fikk det til nå, vi har norsk versjon så jeg skjønte det ikke helt først. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Mr.Elendig: Det er ikke sikkert at det heter "Burn Image" I alle Brennerprogrammene for Windows. Det må du huske på.Nero har det ja, men er ikke sikkert at alle de andre har det. Alle brennerprogrammene har forskjellige måter man brenner ting på. Veritas sitt brennerprogram har f. eks en helt annen måte å brenne Image på enn Nero. 6514640[/snapback] I alle dei 5 forskjellige eg har vert borte i, så har det det. (engels språk på alle selførgelig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå