Gå til innhold

Trenger tips til farge på kabinett.

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å spraymale kabinettet mitt. Men er ikke helt sikker på farge ennå.

Skal ha noen lys i pc'n, og de skal være blå.

På toppen av pc'n skal jeg ha denne viften i 120 mm: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=s...120bl&mcat=c243

På viften skal jeg ha denne viftegrillen: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...0BL&mcat=16s240

Nederst på venstre side av kabinettet skal jeg ha et lite pleksiglass som viser litt av innsiden av pc'n. Inni skal jeg ha et lite speil som viser skjermkortet mitt, som også lyser blått.

Det er flere vifter, men de skal ikke ha noe farge, og viftegrillene skal være helt vanlige.

Jeg har tenkt å spraye innsiden av kabinettet med svart.

Men jeg lurte på om dere har noen tips til andre ting jeg kan gjøre, og hvilken farge jeg kan ha på utsiden av kabinettet.

Endret av looOool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du bilde av kabinettet, i så fall hva slags kabiss snakker vi?

6514586[/snapback]

Kan ta et bilde av det, men til nå har jeg ikke gjort noe, ikke skjært hull i kabinettet eller noen ting. Det er et gammelt hewlett packard kabinett.

2 av bildene er uten kabinett, på det ene bildet kan man se skjermkortet som lyser blått, der skal jeg ha pleksiglass.

Det ene bildet det bare kabinettet vises har jeg tegnet på hvor jeg skal skjære hull. I toppen skal det stå en 120 mm vifte med den viftegrillen jeg har vist bilde av. Det litt mindre hullet på siden er til en annen litt mindre vifte, nemlig til strømforsyningen. Det siste lange hullet på bånn skal være til pleksiglasset.

post-99288-1153249224_thumb.jpg

post-99288-1153249239_thumb.jpg

post-99288-1153249294_thumb.jpg

post-99288-1153249370_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...