apwr Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Ønsker tilbakemeldinger på disse bildene: Endret 18. juli 2006 av apwr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 De første to bilden er ganske flotte, men jeg synes du har jazzet opp fargene litt i det meste laget. Det samme gjelder solnedgangen, men den er nok også ganske ordinær i tillegg. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Takk for svar. Men tro det eller ei, det siste bildet er så og si ubehandlet. Dessuten er det ikke en solnedgang, men solOPPgang. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 likte det siste bildet.. kult! du kunne kanskje prøvd å croppe litt tettere innpå også Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Likte alle bildene. Det fineste synes jeg var den med soloppgangen og jet-stripene (eller hva det er) på himmelen. Fuglen var også fint. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Bilde 2 var virkelig flott, knalle farger. De andre hadde jeg ikke så mye til overs for. Syns fargene der var litt flate. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 19. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Flere komentarer? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Bilde1: Alt for sterke farger som ødelegger hele bildet. Bilde2: Et helt ok bilde dette, men rammen var litt i det meste laget. Greie farger, fin dybde og en god skarphet. Savner bedre kontraster. Bilde 3: Dette bildet tar jeg egentlig som forferdelig.. Liker ikke fargene i det hele tatt, men hver har sin smak. Du har hvertfall den smaken ikke jeg har Bilde 4: Du skulle croppet det mye nærmere fuglen. Ellers er det fine detaljer og fine farger. Om de 3 første bildene er Kunst, så skriv det. For det har ikke jeg noe peiling på, derfor jeg heller ikke ser noe i det, for de vrenger litt for mye over til kunst. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Ok motiver, men når jeg ser naturbilder så forventer jeg ikke psykedeliske farger. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Fuglebildet var veldig bra. Er ikke enig i at du skal kutte noe tettere, den merkelige effekten av vannet/skillet og alt bøsset/boblene i vannet, pluss de rare fargene gjør seg best slik det er kuttet nå, med fuglen plassert delikat midt i. Herlig. Endret 20. august 2006 av firstperson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå