Matilde Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg en bærbar datamaskin, senest i slutten av august. Skal bruke den til skolearbeid, MSN og Skype, ellers laste ned litt musikk og kanskje "blogge" litt. Spiller ikke noe særlig. Veldig fint om den er lett å ha med seg rundt, holder med rundt 15" skjerm, kan godt være mindre. Siden jeg skal bruke MSN er det fint om den har innebygget webkamera og mikrofon. Kan betale opptil rundt 10000 kroner, men jeg vil ha mest mulig for pengene og ikke betale for en data som har mye mer enn jeg trenger. Har tittet litt på MacBook, men finnes det PC'er som passer bedre (og kanskje er billigere) vil jeg heller gå for det! Blir det en PC burde den også fungere med Vista når det kommer. Har også fått tips om at jeg også burde ha 1GB minne..? Håper det finnes en data som passer meg, men har prøvd litt nå på egen hånd og tittet nøye igjennom på forumet her. Det er ikke lett, virker som PC'ene varierer fra butikk til butikk Endret 18. juli 2006 av Matilde Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Kanskje denne eller denne kan være noe.. Ta en titt her for å ta en titt på Komplett.no sine bærbare PC'er. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Denne er ok: Tundra 1032X - Intel Centrino 2.0GHz/1024MB/80GB/DVD RW/15.4"/6600 128MB 8495 kr. Den har brukbar batteritid. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå