Blizzz Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 I dag skulle jeg får bredbånd fra Telenor, har tidligere hatt BlueCom ! Men like etter klokka 16 ringte jeg 05000 fordi jeg ikke fikk logga meg inn ennå - det viser seg å være feil og de kan ikke rette feilen før om 3-4 uker pga. feil på ordresystemet. Hva skjer egentlig ? I 2006 burde det ikke være mulig. Espen Gomsrud Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 typisk Telenor. bruker alt for lang tid på å fikse små eller store ting. Lenke til kommentar
02tom Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 typisk Telenor. bruker alt for lang tid på å fikse små eller store ting. 6513861[/snapback] Jeg har vært kunde av Telenor siden jeg fikk ADSL i 2002 og har aldrig hatt noen problmer med supporten til Telenor. Skal man deriomot ha tak i dem på tlf så bør man ringe før 1600. De små problmene jeg har hatt opp igjennom tidene har alltid blitt fiksa raskt...som regel mens jeg har support på telefonen. Nå har det jo vært streik en lang tid som akkurat er avsluttet så det kan jo hende at de ligger litt etter på oppdragsmenden + at det er ferietid!! Men er enig at hvis trådstarter skulle hatt oppkobling i dag, så er det veldig dårlig at han måtte vente 3-4 uker til før det var iorden. Da ville jeg gitt dem et ultimatum.....fiks det fort som faen ellers mister dere en kunde. Pleier som regel å bli litt fart isakene da...er iallefall min erfaring. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 eg har alltid hatt problemer med telenor sin arbeids hastighet. både før og etter streiken. Lenke til kommentar
r_k Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Nå har det jo vært streik en lang tid som akkurat er avsluttet så det kan jo hende at de ligger litt etter på oppdragsmenden + at det er ferietid!! Streiken er vel ikke ferdig den. Det er vel bare for sterkstrøm montørene den var over... ref jara.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå