Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feilrettings tid i telenor !


Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg får bredbånd fra Telenor, har tidligere hatt BlueCom ! Men like etter klokka 16 ringte jeg 05000 fordi jeg ikke fikk logga meg inn ennå - det viser seg å være feil og de kan ikke rette feilen før om 3-4 uker pga. feil på ordresystemet. Hva skjer egentlig ? I 2006 burde det ikke være mulig.

 

 

Espen Gomsrud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
typisk Telenor. bruker alt for lang tid på å fikse små eller store ting.

6513861[/snapback]

 

Jeg har vært kunde av Telenor siden jeg fikk ADSL i 2002 og har aldrig hatt noen problmer med supporten til Telenor. Skal man deriomot ha tak i dem på tlf så bør man ringe før 1600. De små problmene jeg har hatt opp igjennom tidene har alltid blitt fiksa raskt...som regel mens jeg har support på telefonen.

Nå har det jo vært streik en lang tid som akkurat er avsluttet så det kan jo hende at de ligger litt etter på oppdragsmenden + at det er ferietid!!

Men er enig at hvis trådstarter skulle hatt oppkobling i dag, så er det veldig dårlig at han måtte vente 3-4 uker til før det var iorden. Da ville jeg gitt dem et ultimatum.....fiks det fort som faen ellers mister dere en kunde.

Pleier som regel å bli litt fart isakene da...er iallefall min erfaring.

Lenke til kommentar

Nå har det jo vært streik en lang tid som akkurat er avsluttet så det kan jo hende at de ligger litt etter på oppdragsmenden + at det er ferietid!!

 

Streiken er vel ikke ferdig den. Det er vel bare for sterkstrøm montørene den var over... ref jara.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...