Chakl Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Firma: Peking Cuisine Om firmaet: Den største kinesiske restauranten her i byen Din jobb/stilling: Servitør, rydding.... Dine arbeidsoppgaver: Ta imot bestillinger, servere, rydde og dvs Avtaler om lønn m.m.: Ikke oppgitt av personlige grunner Ekstra goder: Gratis mat/måltider og alt av drikke Hvor fornøyd er du? Ingen kommentar Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Firma: Kaefer AS - Melkøya LNG Om firmaet: Driver med isolering av et LNG (Liquefied Natural Gass)-prosjekt som er under Aker Kvaerner som leverer til Statoil. Vet ikke så mye mer om selve firmaet uten om dette prosjektet. Din jobb/stilling: IT-support innen datasystemer. Dine arbeidsoppgaver: Lære opp ingeniør-avdeling innen applikasjoner som brukes for prosjektstyring, 3d-modeller, tegninger, etc. Avtaler om lønn m.m.: 125,- + tillegg. (jobber 14-14 rotasjon) Ekstra goder: Veeeeeeldig lite å gjøre så mye surfing. Eget kontor. God kaffi. Får muligheten til å jobbe rundt 450 timer ila. 8-9 uker. Hvor fornøyd er du? Ganske ok, selv om det er litt ilte å gjøre + at jeg sitter på 71 grader nord. Usikker hvordan løsningen blir på overtidbetaling pga. rotasjons-arbeid, men håper det går i boks. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Firma:Kaefer AS - Melkøya LNG Om firmaet: Driver med isolering av et LNG (Liquefied Natural Gass)-prosjekt som er under Aker Kvaerner som leverer til Statoil. Vet ikke så mye mer om selve firmaet uten om dette prosjektet. Din jobb/stilling: IT-support innen datasystemer. Dine arbeidsoppgaver: Lære opp ingeniør-avdeling innen applikasjoner som brukes for prosjektstyring, 3d-modeller, tegninger, etc. Avtaler om lønn m.m.: 125,- + tillegg. (jobber 14-14 rotasjon) Ekstra goder: Veeeeeeldig lite å gjøre så mye surfing. Eget kontor. God kaffi. Får muligheten til å jobbe rundt 450 timer ila. 8-9 uker. Hvor fornøyd er du? Ganske ok, selv om det er litt ilte å gjøre + at jeg sitter på 71 grader nord. Usikker hvordan løsningen blir på overtidbetaling pga. rotasjons-arbeid, men håper det går i boks. 6578965[/snapback] Er det bare meg, eller er ikke det rimelig dårlig betalt? Hvilken utdannelse har du? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Firma: Hansa Borg Bryggerier ASA Om firmaet: Bryggeri, selger øl, brus, rusbrus og mineralvann. Din jobb/stilling: Salgskonsulent Dine arbeidsoppgaver: Bestille opp varer, fylle inn, ordne med eventuelle returer av varer, vareplassering. Avtaler om lønn m.m.: 115 pr time + 3 kr pr km i kjøregodtgjørelse, 62kr pr dag i diett penger og 30 kr pr dag i telefon godtgjørelse. Ekstra goder: Det var veldig gode personal priser på øl før, ( 24 kr pr kasse med Borg ) men det er nærmest ingenting nå. vi må nå skatte på den rabatten vi får. Hvor fornøyd er du? Ganske fornøyd, er glad for at jeg jobber i Hansa enn feks på en Rimi eller Kiwi. litt mere selvstendig og variert jobb, kan velge selv når jeg vil ha pauser osv. kjører mye rundt omkring til de forskjellige butikkene. ( også er det ganske greit betalt ) har blitt veldig mye jobbing i det siste, jobbet 195 timer på 3 uker. Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Er det bare meg, eller er ikke det rimelig dårlig betalt? Hvilken utdannelse har du? 6583541[/snapback] Ingen utenom Almenn VGS. Starter på mitt 3. av 5 år på siving NTNU så er ikke så aller verst betalt mtp. at jeg ikke har noen papirer som går på det jeg jobber som nei. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Firma: Kommunen Om firmaet: Sykehjem Din jobb/stilling: Sommerhjelp/Assistent Dine arbeidsoppgaver: Lage mat, snakke med folk, hjelpe de opp av sengen, hjelpe de på do, lese aviser, rapporter, smile osv .... Avtaler om lønn m.m.: 107,9 + En masse tillegg... Ekstra goder: Mat og drikke. Hvor fornøyd er du? Såfremt man jobber med noen kjekke, så er dette en god job . Men det kan tenkes at stress-nivået er langt større i byene enn på landet, heldigvis jobber jeg på sistnevnte. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Firma: Reno Norge, avdeling Lister. Om firmaet: Norges største renovasjonsselskap. Din jobb/stilling: Ekstrahjelp for søppeltømming. Dine arbeidsoppgaver: Hente søppelsekker, hive på plan/kvern. Avtaler om lønn m.m.: 125,- i timen. Betaling for full dag, uansett hvor lang tid det tar å bli ferdig. Jobber vel gjennomsnittlig 4,5 time til dagen. Også mulighet for ekstrakjøring, dvs 5 timers ekstra lønn, tar kanskje 2,5 time å bli ferdig. Har for eksempel jobba fra halv sju til ti en del dager, og fått full dag, andre dager har jeg jobba fra seks til tolv, og fått betaling for 12,5 timer. Ekstra goder: Ehm, muligheten til å spise søppel? Nei, er vel i grunnen ingen spesielle goder, men man blir godt kjent rundt omkring i distriktet. Hvor fornøyd er du? Jeg er veldig fornøyd, 125,- i timen er i grunnen veldig bra, spesielt tatt i betraktning at jeg bare er 17. Reallønna blir jo på rundt 200,- i timen, og det hjelper jo også. Endret 4. august 2006 av Elyas Machera Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Firma: Kommunen Om firmaet: Sykehjem Din jobb/stilling: Sommerhjelp/Assistent Dine arbeidsoppgaver: Lage mat, snakke med folk, hjelpe de opp av sengen, hjelpe de på do, lese aviser, rapporter, smile osv .... Avtaler om lønn m.m.: 107,9 + En masse tillegg... Ekstra goder: Mat og drikke. Hvor fornøyd er du? Såfremt man jobber med noen kjekke, så er dette en god job . Men det kan tenkes at stress-nivået er langt større i byene enn på landet, heldigvis jobber jeg på sistnevnte. 6609744[/snapback] En masse tillegg? I kommunen? Neppe Og du glemte "tørke ræv" under arbeidsoppgaver Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 En masse tillegg? I kommunen? Neppe Sykepleiere, hjelpepleiere får tillegg. kommer ann på hva de gjør osv. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Firma: Kommunen Om firmaet: Sykehjem Din jobb/stilling: Sommerhjelp/Assistent Dine arbeidsoppgaver: Lage mat, snakke med folk, hjelpe de opp av sengen, hjelpe de på do, lese aviser, rapporter, smile osv .... Avtaler om lønn m.m.: 107,9 + En masse tillegg... Ekstra goder: Mat og drikke. Hvor fornøyd er du? Såfremt man jobber med noen kjekke, så er dette en god job . Men det kan tenkes at stress-nivået er langt større i byene enn på landet, heldigvis jobber jeg på sistnevnte. 6609744[/snapback] En masse tillegg? I kommunen? Neppe Og du glemte "tørke ræv" under arbeidsoppgaver 6617018[/snapback] Problemer eller? I kveld tjente jeg f.eks rundt 160kr timen for å se på Brann kamp. Litt kjipt med resultatet, men ellers greit Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Firma: agder renovasjon Om firmaet: søppelmotaket i arendal Din jobb/stilling: maskinfører + + + Dine arbeidsoppgaver: kjører hjulaster, komprimator, av og til på søppelbil og litt ellers om det trengs. Avtaler om lønn m.m.: 114 kr/t Ekstra goder: kan studere ett rikt fugleliv, ser masse rart og blit mindre følsom for lukt... og foresten kan jeg jobbe så mye jeg vil bare jeg har noe og gjøre, vil si det er en fordel det og... tjener godt da ivartfall Hvor fornøyd er du? er igrunnen veldig fornøyd grei lønn, ikke alt for slitsomme arbeidsoppgaver og kjempehyggelige medarbeidere... kunne ikke hatt det bedre 10 av 10 stjerner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Din jobb/stilling: maskinfører + + + Dine arbeidsoppgaver: kjører hjulaster, komprimator, av og til på søppelbil og litt ellers om det trengs. Hva slags serfikater har du? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 jeg har truck klasse 1,2 og 4 og jeg kan har sertifikat på de fleste anlegsmaskiner. på søppelbil er jeg desverre bare hjelpemann Lenke til kommentar
paalerud Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Firma: coop mega årnes Om firmaet:det er en matbutikk. Din jobb/stilling: jobber på gulvet Dine arbeidsoppgaver: vareoppfyling,sjefer over de andre som jober på gulvet.hehe Avtaler om lønn m.m.: månedslønn Ekstra goder: kveldstilegg Hvor fornøyd er du? ganske fornøyd,men det er kjedelig.jobber bare for å tjene penger. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Muligens litt OT; men fikk jobb som flyinstruktør i for en uke siden. Hadde første betalte flytime med en elev i dag. Var konge $10 i timen tar ikke av, men likevel: få betalt for å fly fly. Woho! Jeg er som en unge på julaften nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Muligens litt OT; men fikk jobb som flyinstruktør i for en uke siden. Hadde første betalte flytime med en elev i dag. Var konge $10 i timen tar ikke av, men likevel: få betalt for å fly fly. Woho! Jeg er som en unge på julaften nå 6755808[/snapback] Virker som en drømmejobb, spør du meg. Flytimer er jo gull verdt for deg, kan jeg tenke meg, og det er bare et par år siden jeg tømte flaskebord på Rema for mindre enn 10$/timen. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Firma: Skole, Asker Kommune Din jobb/stilling: Ryddegutt Dine arbeidsoppgaver: Kaste søppel i containeren, sette pulter og stoler på plass i klasserommene, Avtaler om lønn m.m.: 100 kr/t. Ekstra goder: Gratis lunsj.... Hvor fornøyd er du? Meget godt førnøyd. Til å være 14 år er dette godt betalt for ikke så altfor hardt arbeid. Endret 23. september 2006 av NoElite Lenke til kommentar
-citroen- Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) slettet Endret 15. mai 2012 av -citroen- Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Firma: J. Fjeldtvedt AS Om firmaet: Dør- og vindusfabrikk Din jobb/stilling: Produksjonsmedarbeider Dine arbeidsoppgaver: Produksjonsspesifikke ting, pakking og utsending av varer, kjøring av varer til lokale kunder, reklamasjonsoppdrag Avtaler om lønn m.m.: 125kr/t + 50% overtidstillegg Ekstra goder: Gratis frukt og kaffe \o/ Hvor fornøyd er du? Jeg er veldig fornøyd med jobben. Grei lønn, bra arbeidsmiljø, fysisk aktivitet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Firma: Rema 1000 Om firmaet: Alle kjenner vel Rema? En helt ordinær dagligvarebutikk. Din jobb/stilling: Butikkmedarbeider Dine arbeidsoppgaver: Hovedsaklig fungerte jeg som kassør, men det ble selvsagt en del varestabling også. Avtaler om lønn m.m.: 125kr + ub-tillegg. Ekstra goder: Man kan ta med seg de resterende bakevarene etter stengetid. Brød, boller o.s.v. Hvor fornøyd er du? I begynnelsen opplevde jeg jobben som stressende, men ble fort vant til hvordan ting fungerte. En helt grei sommerjobb med tilfredstillende lønn. Endret 18. august 2009 av Sidious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå