Gå til innhold

Høyere utdanning 2006/07 - hva kom du inn på?

Gjest Slettet+piuwsgfdk

Anbefalte innlegg

Og for å sette det hele i et koselig lys; SO utgir svarene på søknadene ca. 20 Juli, det er drøyt 20 dager før skoleåret begynner. Alt for lite.

6521163[/snapback]

Vi kan godt behandle søknadene ferdig i gooood tid før studiestart, det er bare å be videregående skole komme med vitnemålene et par-tre måneder tidligere enn nå...

6524848[/snapback]

Veldig godt sagt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og for å sette det hele i et koselig lys; SO utgir svarene på søknadene ca. 20 Juli, det er drøyt 20 dager før skoleåret begynner. Alt for lite.

6521163[/snapback]

Vi kan godt behandle søknadene ferdig i gooood tid før studiestart, det er bare å be videregående skole komme med vitnemålene et par-tre måneder tidligere enn nå...

6524848[/snapback]

JAH! Eksamen mellom 7. og 17. Mai, Russetid fra 17. og utover og svar på inntak i midten av Juni!

DET hadde vært himmelen!

Lenke til kommentar
Hmm.. har 2 "fordypning/realfag poeng" og 6 "andre poeng" i tillegg til "karakterpoeng" fra vgs(?). Har gått et-årskurs der jeg fikk 60 poeng. Har disse poengene blitt registrert?

6525947[/snapback]

Du får 3 poeng for et 60-kurs så ja du har sannsynligvis fått uttelling for det.

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Nostradamus: Du har fortsatt en ørliten sjanse til å komme inn hvis du er på 10. plass. En jeg kjenner var på 10. plass til å komme inn på veterinærstudiet, og hun ble kontaktet dagen før studiet startet med beskjed om at hun var kommet inn. Men da kan du snakke om å være ekstremt heldig...

Lenke til kommentar
Får jeg spørre hva folk ønsker å oppnå ved sine utdanninger? Med tanke på fremtidig jobb og muligheter.

6532251[/snapback]

Jeg for min del ønsker en utdannelse, ettersom man ikke kommer langt uten. Og jeg satser mer på å studere noe jeg liker enn hva det er etterspørsel etter og store jobbmuligheter i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg for min del ønsker en utdannelse, ettersom man ikke kommer langt uten. Og jeg satser mer på å studere noe jeg liker enn hva det er etterspørsel etter og store jobbmuligheter i.

6532397[/snapback]

Ditto. Ser ikke for meg 5 år med noe som jeg ikke interesserer meg det spor for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...