Gå til innhold

TES: Hva er den beste itemen du har funnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

les på eget ansvar

 

"lånte" noen hansker som hadde fortify hand to han 20pts i fra kista til en av de to som øver hand to han i imperial city. husker ikke vilket distrikt de var i.

 

eller så fant jeg en glass bow i kloaken under imperial city i går :D fikk ikke testet den men gleder meg.

 

klarte også å skaffe meg full imperial armor med bare 40 i bot. slo en vakt også løp jeg rett ned i kloaken og lot bandittene ta seg av ham. etter det var det rett til en "skivva" for å betale 20 septims dermed nesten gratis imperial Armor og et silver longsword(som suger) . fikk nok til å kjøpe meg 100elven arows så da er jeg glad :D

 

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

les dette også på eget ansvar...Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Gray Fox masken, helt klart. fortify sneak 25pts, feather 200, detect life 120, pluss at man kan gjøre all faenskapen man vil og så bare ta den av og gå videre som om ingenting har skjedd. Wohooo :w00t::w00t:
Endret av egruuler
Lenke til kommentar

fikk tak i eshuelon of chorrol i går skjold som er verdt 11 000. husker ikke "specs"

 

ellers så har jeg endelig fått tak i ebony bow og glass arrows. får vel håpe på ebony arrows også snart.

 

egruuler hvordan er det vis du går inn i en by med den på deg vil vaktene prøve å ta deg eller kan du gå vanelig til du gjør noe ulovelig?.

Lenke til kommentar
For de som ikke har fått noe enda så anbefaler jeg swampy cave. Her inne fant jeg så pass mye rart at jeg ikke tror det var ved en tilfeldighet. En glasshjelm med detect life 105 + ett par gode ringer og annet dilldall.

6554985[/snapback]

 

Hvor befinner den seg?

Lenke til kommentar
Har folk bare ringer og amuletter eller?

Ingen som har funnet en psycho hjelm eller armor eller noe da?

6534771[/snapback]

Har dere gjort Umbacano oppdragene? Bestemte meg for å stjele den ekte crownen fra hun dama og ta den hun tipsa meg om for meg selv. På slutten drepte jeg mr. Umbacano uansett, og tok kronen hans også. Den er light armor, veier 1 og gir 25 % spell reflection + fortify illusion og alteration 15 pts. Ganske okey :) Den andre som jeg har som reserve gir magical resistance15 % pluss noen andre fortify godsaker.

Lenke til kommentar
For de som ikke har fått noe enda så anbefaler jeg swampy cave. Her inne fant jeg så pass mye rart at jeg ikke tror det var ved en tilfeldighet. En glasshjelm med detect life 105 + ett par gode ringer og annet dilldall.

6554985[/snapback]

 

Kan du vise på et kart hvor den er hen? Har veldigt lust på den der glasshjelmen :p

Lenke til kommentar
fikk tak i eshuelon of chorrol i går skjold som er verdt 11 000. husker ikke "specs"

 

ellers så har jeg endelig fått tak i ebony bow og glass arrows. får vel håpe på ebony arrows også snart.

 

egruuler hvordan er det vis du går inn i en by med den på deg vil vaktene prøve å ta deg eller kan du gå vanelig til du gjør noe ulovelig?.

6554562[/snapback]

 

De tar deg med en gang. hjelper ikke å hjemme seg noen steder...AARRGHH, DE ER OVERALT!! :D

Lenke til kommentar

har du fått tak i morag tong armoren eller? den høres helt rå ut.

 

 

Note Months (in Cyrodiil time) after completing this quest I happened to fast travel to the Faregyl Inn. Standing outside was the Morag Tong assassin I had released from this quest. This time around his armor caught my eye so I took him out and looted him. The set of armor is one of the best you will find in the game for a stealth/assasin player. I am pretty sure that during the quest that you could get this armor from the assasin if you kill him instead of releasing him. Here is the armor's stats:

 

Morag Tong Boots (3 weight, 3 shield) Fortify Acrobatics 10pt + Fortify Sneek 10p

Morag Tong Cowl (5 weight) Fortify Marksman 10 pts + Detect life 100ft

Morag Tong Cuirass (15 weight, 7 shield) Fortify Agility 13pts + resist normal weapons 25% + resist magic 25%

Morag Tong Greaves (3 weight, 4 shield) Fortify security 15pts + Fortify Luck 13pts

Morag Tong Greaves (9 weight, 5 shield) Fortify speed 13pts + Feather 100pts

 

 

men hvorfor har han skrevet greaves 2 ganger hadde han/hun to stk på seg

Lenke til kommentar

hmm får se når jeg er ferdig med de andre questene om jeg kjøper mehrunes razor.

 

men får man slike oppdateringer som en EXE fil eller hvordan funker det. har ikke lyst til å kjøpe den hvis en bare funker en gang. formaterer harddisker hver måned omtrent. hehe er som regel noe jeg prøver hver månes som virkelig øderlegger win innstallen min :p. f eks 2OS XP/Vista på en partisjon er ikke veldig smart.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

ok

__________________

 

fikk gray fox masken nå netopp men må lese litt på hvordan jeg skal bruke den. :p hehe...

 

og har funnet en ting som virkelig suger når det gjelder eshuelon of chorrol. for å få det så må man jo levere et item til dronninga istedenfor fathis ules. men da kan man ikke bruke fathis ules som har 1500 gold til fence. da må man bruke orrin som bare har 1200 :(

Lenke til kommentar
ok

__________________

 

fikk gray fox masken nå netopp men må lese litt på hvordan jeg skal bruke den. :p hehe...

 

og har funnet en ting som virkelig suger når det gjelder eshuelon of chorrol. for å få det så må man jo levere et item til dronninga istedenfor fathis ules. men da kan man ikke bruke fathis ules som har 1500 gold til fence. da må man bruke orrin som bare har 1200 :(

6569615[/snapback]

Det er verdt det da. Penger får du nokk av i høyere level.

Husker jeg riktig, må man gjøre noen av questene for Jermaine brødrene i Chorrol for å få escutcheonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...