Gå til innhold

HW-Lan 06: CS Source Compo! Bra!

Anbefalte innlegg

Noe som er veldig positivt er at dere har med CS:Source som compo på dette LANet. Jeg tror nok det kommer til å komme mange css-spillere fra hele norge og kanskje hele norden for å delta.

Det som er negativt er at CS:Source har lavere premier enn bf2 og 1.6. Er det rart folk fremdeles spiller 1.6 istedenfor source ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror neppe CS:source kommer noen gang til å "ta over" for cs 1.6. Alikevel er jeg ganske lei av 1.6 håper det kommer ett nytt bra spill, trenger ikke hete Counter-Strike for å være bra! Håper Enemy Territory Quake Wars blir bra.

Lenke til kommentar

For en BF2 spiller ser det sånn ut: Prøver jeg CS:S klarer jeg meg ganske bra, mye noobs man eier. I 1.6 blir jeg totalt eid.

Har en følelse av at mange spiller CS:S fordi nivået der er såpass mye lavere, 1.6 har en helt annen følelse og respons, som virkelig må mestres, men er virkelig deilig når du får det til.

Lenke til kommentar
For en BF2 spiller ser det sånn ut: Prøver jeg CS:S klarer jeg meg ganske bra, mye noobs man eier. I 1.6 blir jeg totalt eid.

Har en følelse av at mange spiller CS:S fordi nivået der er såpass mye lavere, 1.6 har en helt annen følelse og respons, som virkelig må mestres, men er virkelig deilig når du får det til.

6667242[/snapback]

Veldig bra forklart!

Lenke til kommentar

6667242[/snapback]

Veldig bra forklart!

6667316[/snapback]

Hvis man spiller public.. ja.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

6667242[/snapback]

Så feil...Jeg er sikker på at dobbelt så mange cheater i 1.6 en source. Mer realistisk vil jeg kalle source, noe ikke alle liker!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror neppe CS:source kommer noen gang til å "ta over" for cs 1.6.  Alikevel er jeg ganske lei av 1.6 håper det kommer ett nytt bra spill, trenger ikke hete Counter-Strike for å være bra! Håper Enemy Territory Quake Wars blir bra.

6577077[/snapback]

Det tror jeg.. stor økning siste halve året.. nesten 3 ganger så mange cs:s klaner nå som for 6 mnd siden :)

Lenke til kommentar

6667242[/snapback]

Så feil...Jeg er sikker på at dobbelt så mange cheater i 1.6 en source. Mer realistisk vil jeg kalle source, noe ikke alle liker!

6766339[/snapback]

Cheating er jo litt feil å blande inn i bildet på et lanparty. Du kan ikke velge spill og premier etter hvor mange som cheater public....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...