Gå til innhold

GeForce4MX Hva bør jeg velge

Tollef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hercules FDX8500le 64MB DDR, ca. kr960,-

Mye bedre enn geforce4 MX

Og det har mye bedre bildekvalitet og tv-ut

Det har og full støtte for DirectX8.1, noe som ikke GF4MX har(den har vel bare støtte for 7.0?)

kermit_fuck.jpg

[ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-10-17 20:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-17 20:13, skrev Tollef:

Jeg har planer om å kjøpe et skjermkort, da et billig et...har sett litt rundt, jeg skjønner at et Geforce 4 Mx420 er dårligere enn 460, men hvilket merke bør jeg velge...takker for alle svar!

Hilsen Tollef

Du har jo et GeForce2, hvorfor et Geforce4 mx?

GeForce4 mx er bygd videre på GeForce2.

Støtter JSS sitt forslag!

Hercules FDX8500le 64MB DDR, ca. kr960,- er et mye bedre valg, det er raskere , støtter dx8 (geforce4 mx støtter dx7)og du får bedre bilde kvalitet.

Lenke til kommentar

Henger meg på de andre som anbefaler deg å styre unna GF4 MX serien. Du bør ihvertfall ikke kjøpe et mx420 kort, da ditt GF2 kort er mye bedre.

Trenger du mere ytelse enn et GF2 kort kan tilby, så må du nok opp på et radeon8500 kort, eller enda bedre, et GF4 ti4200.

Lenke til kommentar

Off topic: Velkommen Kristian. Du har nå begynt på en spennende tid på nettet. Om noen få uker vil du være avhengig :grin: )

Men til ham som lurer på MX-kort: Gjør som de andre sier lengre oppe: Kjøp alt annet enn MX utgaver...

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Skal du har et R8500LE kort, bør du kjøpe kortet hos pcmax. Det er et ATI-laget kort og ikke HErcules kort. I tillegg har det langt bedre ram(sa noen overklokking?:)) og har raskere instillinger som standard. Du får det til 990 kroner. Jeg overklokker mitt kort fra 250/250 til 300/310 med standard kjøling. Kortet mitt er så og si (nesten) like raskt som et ti4200 kort med 64mb ram. Uansett, kortet koster 990 norske kroner.(ikke danske eller svenske)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...