Dragon Hunter Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/18/471691.html Slike personer bør bures inne på polstret celle igjen. #topic endret av moderator ihht forumets retningslinjer# Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Russland har dødsstraff. Kanskje får vi se den bli brukt igjen (ikke benyttet som straffemetode de siste 10 årene). Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Kanskje de bruker den gamle" før fangen inn i et rom med en tykk planke i hjørnet og ber fangen sette seg på kne forran planken" metoden. Kort prosess det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg for min del venter bare på en eller annen luring som prøver å koble dette til et spill jeg. En kise high på GTA f.eks? Nei, spøk til alvor. Kisen fortjener å høre 1 siste skalle bli knust. Sin egen. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kanskje de bruker den gamle" før fangen inn i et rom med en tykk planke i hjørnet og ber fangen sette seg på kne forran planken" metoden.Kort prosess det. 6513007[/snapback] den skjønte jeg ikke helt.. Epz. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 sparke han med hodet først inn i planken?? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 - Jeg liker lyden av skaller som knuses Well, who the fuck doesnt? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Planken er til for å stoppe kula slik at den ikke setter merker i veggen. Leste dette i en dokumantar fra et russisk fengsel. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 En av metodene Petsjusjkin brukte for å finne nye ofre, var å henge opp plastflasker for fuglefôr i utkanten av parken. Hit kom pensjonister for å fylle flaskene med ftr, intetanende om at hammermannen ventet bak en busk eller et tre Kva er ftr? Er det frø han meiner? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg proever aa ikke doemme folk, men han er syk. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Planken er til for å stoppe kula slik at den ikke setter merker i veggen.Leste dette i en dokumantar fra et russisk fengsel. 6519607[/snapback] såpass.. jaja.. han fortjenerdet vel Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Planken er til for å stoppe kula slik at den ikke setter merker i veggen.Leste dette i en dokumantar fra et russisk fengsel. 6519607[/snapback] såpass.. jaja.. han fortjenerdet vel 6521207[/snapback] Nei. Han fortjener noe mer smertefullt enn en kule i bakhodet. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 ÅÅÅ jeg skulle torturert ham. Skulle skutt ham i magen og i begge kneskålene. Ikke dødelig men smerter blir det nok av. Så skulle jeg skutt ham gjennom hode etter et par timers smerte. Nei foresten, jeg er nok ikke i stand til å gjøre slikt med folk. men har så lyst til å gjøre det på ham. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Han hørtes en fyr som hadde vært tøff å ha i en film eller i et spill, men i den virkelig verden tror jeg at jeg hadde foretrukket å ha i en polstret celle... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Synes dødsstraff hadde vært alt for snilt mot han, han burde tortureres dag inn og dag ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Tror ikke verden blir noe bedre om han torureres dag inn og dag ut. Tror det heller ville vært bedre å fjærne dritten.. EDIT: Fjerne = Livstid.. Er i mot dødsstraff Endret 21. juli 2006 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Dette har vel noe med barndommen hans, mangel på omsorg. Ikke alle har hatt en helt A4 familie, og denne bestefaren hørtes ikke akkurat ut som en snill prest heller. Jeg mener at ingen mennesker skal tortureres uansett hva de har gjort. Ja dette høres ekstremt ut og denne mannen bør få snakke med fengselspsykologen. Polstret celle? Skader han seg selv? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg mener at ingen mennesker skal tortureres uansett hva de har gjort Så sinnsykt enig Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Fengsel kan jo være tortur på mange måter. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er det ikke strengt tatt en seriemorder denne karen er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå