oOF Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Man kan si at han tok æren, om ikke annet for denne guiden. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 artig liten sak! hei buman forresten, lenge siden jeg var inne på toolforumet nuh! Lenke til kommentar
Buman Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) artig liten sak! hei buman forresten, lenge siden jeg var inne på toolforumet nuh! 7977570[/snapback] Heisann. Så vidt jeg kan huske har du bidratt med en del positivt på forumet...hvis du har samme brukernavn her som på toolforumet, så kom gjerne tilbake litt oftere. Aktivitetsnivået er vel heller ikke på topp om dagen. Endret 19. februar 2007 av Buman Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 artig liten sak! hei buman forresten, lenge siden jeg var inne på toolforumet nuh! 7977570[/snapback] Heisann. Så vidt jeg kan huske har du bidratt med en del positivt på forumet...hvis du har samme brukernavn her som på toolforumet, så kom gjerne tilbake litt oftere. Aktivitetsnivået er vel heller ikke på topp om dagen. 7977936[/snapback] joda, prøvde å være aktiv ei stund (med samme nick). Fin fine greier.. Lurte litt på det spreadshirt greiene forresten, skulle gjerne lagd t-skjorter til troppen min. vi er ett sting lag nede i afghanistan nuh. så kreves det mye arbeid på spreadshirt eller? Lenke til kommentar
Buman Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Lurte litt på det spreadshirt greiene forresten, skulle gjerne lagd t-skjorter til troppen min. vi er ett sting lag nede i afghanistan nuh. så kreves det mye arbeid på spreadshirt eller? 7982906[/snapback] Neh. Ganske enkelt i grunn. Skulle gå fort bare du har et bilde klart du vil bruke (bør være noe som passer til hvite skjorter) Uten å ha brukt skjorta mi altfor mye, kan jeg ikke si noe om særlig om holdbarhet/kvalitet dog. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da... det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte Lenke til kommentar
Buman Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte 7986658[/snapback] Kommer an på konteksten. Fikk tilbakemeldinger på at terningkastene jeg tidligere hadde på fansida ikke var på sin plass. Fikk tenkt meg litt om, og måtte etterhvert si meg enig i det. En fanside bør jo ikke ha et "tabloidpreg"... Men generelle musikknettsteder eller aviser generelt må likevel få lov til å trille terningen. Tool eller ikke. Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte 7986658[/snapback] ja riktig. er du umoden kan du ikke høre på tool, du må faktisk forstå musikken Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte 7986658[/snapback] ja riktig. er du umoden kan du ikke høre på tool, du må faktisk forstå musikken 7987894[/snapback] Sier musikkpolitiet? Lenke til kommentar
scythe Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte 7986658[/snapback] ja riktig. er du umoden kan du ikke høre på tool, du må faktisk forstå musikken 7987894[/snapback] Sier musikkpolitiet? 7988329[/snapback] hva er det du sliter med ? det rambo gutt sier er nogenlunde riktig fordi tool er et veldig spesielt band.. er ikke mange som skjønner bandet , de er unike derfor jeg liker dem Lenke til kommentar
scythe Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte 7986658[/snapback] Kommer an på konteksten. Fikk tilbakemeldinger på at terningkastene jeg tidligere hadde på fansida ikke var på sin plass. Fikk tenkt meg litt om, og måtte etterhvert si meg enig i det. En fanside bør jo ikke ha et "tabloidpreg"... Men generelle musikknettsteder eller aviser generelt må likevel få lov til å trille terningen. Tool eller ikke. 7987450[/snapback] joa greit at du gir terninger... men hvilken rett har du til å gi de terningkastene... da kan hvem som helst åpne en tråd og skrive sånn terningkast på forskjellige album til 1 artist. jeg syns det heller burde være poll ellns Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) tool er bra de da Endret 21. februar 2007 av rambo-gutt Lenke til kommentar
scythe Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tool er ikke ment for å bli gitt karakter da...det er opp til hver enkelt å forstå tool på forskjellig måte 7986658[/snapback] Kommer an på konteksten. Fikk tilbakemeldinger på at terningkastene jeg tidligere hadde på fansida ikke var på sin plass. Fikk tenkt meg litt om, og måtte etterhvert si meg enig i det. En fanside bør jo ikke ha et "tabloidpreg"... Men generelle musikknettsteder eller aviser generelt må likevel få lov til å trille terningen. Tool eller ikke. 7987450[/snapback] joa greit at du gir terninger... men hvilken rett har du til å gi de terningkastene... da kan hvem som helst åpne en tråd og skrive sånn terningkast på forskjellige album til 1 artist. jeg syns det heller burde være poll ellns 7989461[/snapback] jeg quote deg nå, greit? fornøyd? 7989495[/snapback] hva mener du med det ? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hva er det du sliter med ?det rambo gutt sier er nogenlunde riktig fordi tool er et veldig spesielt band.. er ikke mange som skjønner bandet , de er unike derfor jeg liker dem 7989443[/snapback] Musikk er noe man liker eller ikke liker. Har ingenting med om man forstår det eller er 'umoden'. joa greit at du gir terninger...men hvilken rett har du til å gi de terningkastene... da kan hvem som helst åpne en tråd og skrive sånn terningkast på forskjellige album til 1 artist. jeg syns det heller burde være poll ellns 7989461[/snapback] Alle kan si sin mening om et band eller album, og alle kan åpne en tråd og gi terninkast på album. Musikksmak har aldri vært en objektiv ting -- tror kanskje det er på tide at du forstår det. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 10000 Days har i mine ører vokst fra en 4rer til en sterk 5er, og blir stadig bedre.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Overskriften var kjip. 10,000 days er diggbart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) 10000 Days har i mine ører vokst fra en 4rer til en sterk 5er, og blir stadig bedre.. 8409902[/snapback] Milevis unna Ænima og Lateralus Jeg tør å påstå det nå, siden det er ett år siden skiva kom, nesten. Tool tar tid. Skiva er fortsatt meget bra, men Ænima-og Lateralus-høyder når den ikke, selv med sanger som Vicarious, Jambi og Rosetta Stoned. Endret 18. april 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 and the pot, don't forget the pot.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva er greia med den idiotiske emnetittelen? Er "Grei Tool" et band? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 and the pot, don't forget the pot.. 8413598[/snapback] Don't like the Pot that much, neither Wings/10K days Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå